Wij gaan binnekort naar Vriezenveen, we willen er in de buurt ook gaan shoppen en dacht aan Almelo. Is dat leuk shoppen? Of iemand een ander leuk alternatief. Gaat om mn voor mezelf om kleding, mag graag naar de open 32, WE, The Sting ed gaan. Of iemand tips voor leuk boetiekje?
Almelo is vorig jaar verkozen tot meest sneue binnenstad van Nederland En met recht, zeg ik als Almeloër. We hebben een Open32, een Sting, maar op dit moment staat een derde van de winkelpanden leeg. We hebben een leuk boetiekje bij het plein aan de Hema (Yvon Women's Wear), een leuk cafe (Nielz) maar dan houdt het wel een beetje op Deventer/Enschede zijn leuke steden 'in de buurt'
Nee bah Almelo is niks aan! Toevallig vorig jaar geweest maar vond het echt geen bal aan. Enschede is veel leuker!
Enschede, deventer, Rijssen en oldenzaal vind ik leuk winkelen. Almelo staat veel,leeg momenteel dus om dat nu gezellig te vinden . Nee sorry ik zou je Almelo echt afraden
Almelo is saai. Rijssen is leuk en Wierden is ook nog wel aardig. Maar ik zou inderdaad voor Enschede gaan.
Ik vind Rijssen en Deventer leuk winkelen, Enschede vind ik zelf ook niks aan, net zoals je niet in Hengelo of Almelo hoeft te winkelen.