Ik heb in de herfstvakantie 300 euro te besteden gekregen, echter heb ik echt geen inspiratie. Center Parcs heb je niet voor dat geld. Ik heb een zoon van 8 en nog een puberzoon. Iemand ideeën?
Moviepark zijn we nog niet zo heel lang geleden geweest. En Droompark? Is dat ook van Center Parcs of is dat een andere organisatie?
Dag naar Legoworld in de Jaarbeurs in Utrecht! Desnoods een hotelletje voor 1 nachtje, en dan lekker uit eten en de dag erna de kinderbijslag besteden in de binnenstad
https://www.vakantieveilingen.nl/vakanties/autovakanties/belgische-olympia_ardennen.html of zo iets? houd bij bieden alleen wel rekening met de extra kosten. Maar mogelijk zit er wat bij.
300 euro inclusief alles? Dus 'zakgeld', entrees etc? Ik zou dan toch proberen om ergens een leuk huisje te huren voor 2/3 dagen waar een zwembad is en wat andere activiteiten. Ergens een hotelletje gaat al gauw in de kosten lopen en bovendien heb je dan, buiten een plek om te slapen, nog niks gedaan. Misschien VakantieVeilingen even checken inderdaad. Ik zou zelf die 300 euro proberen te veredelen over wat leuke uitjes, misschien een pretpark, uiteten.. Zoiets.