dagje weg ook leuk voor volwassenen??

Discussie in 'De lounge' gestart door citroen, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    bootje huren giethoorn varieert tussen de 10 euro per uur en 15 euro per uur! Wel erg leuk om te doen, je kunt ook bootjes huren in langweer ook super gaaf om te doen! Mooie omgeving !

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dolfinarium is leuk, maar klein en ik vind het echt schrikbaaaarend duur. Kan je beter een dag naar Efteling of ander pretpark gaan.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Helemaal mee eens, mijn vriend heeft me vorig jaar als verassing er mee naar toe genomen, maar we waren er binnen 2a3 uur weer weg ;)

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik kijk op vakantieveilingen, daar staat het dolfinarium ook tussen... dus misschien als ik het voor een leuk prijsje kan krijgen... dan is het in ieder geval niet meer zo duur... :)

5. Fireball

Fireball Actief lid

27 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hou niet van dierentuinen vind er dus aan geen 1 wat aan hihihi. dolfinarium hoor ik altijd dat het tegenvalt ook. prijs kwaliteit)

idd leuke stad bezoeken, dagje welness,quad rijden, leuke fietstocht fietsen,dagje met een oldtimer rijden,

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Voor het bootje waren wij voor 3 uur 45 euro kwijt afgelopen donderdag. Sloep huren is wel aanzienlijk duurder maar dat doen we met vrienden en zwager en verdelen de prijs.

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat ook erg fijn is samen is een fluisterbootje huren in Giethoorn!
    Hebben mijn man en ik samen gedaan, en later ook samen met Lila, opa en oma, beide keren erg leuk!

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh, ga ik nalezen en is de tip al geweest..

Dubbele tip dan! :D

9. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ja dat is echt super leuk! hebben wij ook gedaan toen ik nog zwanger was van de eerste! Heb er echt ontzettend van genoten.:D

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Giethorrn is idd leuk
    Walibi world misschien?

Dierentuin Emmen vind ik ook nog steeds erg leuk dus zeker voor volwassenen.
    Dolfinarium is ook leuk
    Madurodam vond ik tegenvallen
    Dagje volendam kan ook zeker

Zal voor de dierentuinen en pretparken gewoon eens zoeken op kortingsbonnen.
    of via vakantieveilingen. Daar staan ook denk ik wel tips tussen.

11. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Dierentuin is leuk maar bovenstaande zou ik doen.

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    we zijn toch naar et dolfinarium geweest...
    met vakantie veilingen won ik 2 kaartjes voor 28 euro..

het was een leuke dag! park was inderdaad niet heel groot, maar verder heel mooi... die theatershow was ook heel leuk...
    was wel de moeite waard voor dit geld, maar 53 euro (normale entree) had ik wel wat te veel gevonden...

we waren er rond 12 uur, en gingen rond 4 uur/half 5 weer naar huis... we hebben er ook gegeten en nog even op terras gezeten

:)

Deel Deze Pagina