De titel zegt het al. Ik probeer niet te ver vooruit te kijken maar de vooruitzichten zijn echt niet mooi voor de tijd van het jaar. We zitten in de provincie Utrecht... Bang dat een groot gedeelte van de vakantie in het water valt
Wij hebben vorig jaar een paar dagen op de camping gestaan en dit jaar ook. Beiden hadden we 1 of meer hele dagen regen gehad en we hebben ons super vermaakt! De momenten dat het droog is leef je meteen weer buiten. Iedereen doet dat dus de kinderen hebben meteen weer vermaak. Verder veel in de omgeving vertoeven. Hopelijk valt het allemaal nog mee en wordt het een fijne vakantie!
Vanaf donderdag wordt het alleen maar beter met het weer. Ik heb ook wel eens een vakantie in Nederland gehad met zulk weer. Daarna gingen we naar Menorca, stralend weer...de kinderen vonden de vakantieweek in Nederland nog leuker. Komt vast goed.
Het lijkt nu niet te geloven, maar kamperen in de regen is best leuk! Oké, een natte en klamme tent is geen feest, maar gezellig onder het tentdoek terwijl je de regen hoort tikken is gewoon heerlijk. En zodra het droog is zit je weer buiten. Het is niet koud! Geniet er lekker van meid!! Zonde om je druk te maken over het weer. Neem spelletjes mee
Wij hebben in de meivakantie alleen maar regen en sneeuw gehad op de camping, maar hebben ons best vermaakt! Ipv naar het buitenzwembad gingen we naar het binnenzwembad en de uitjes hebben we een beetje aangepast.
Aan mij heb je niks: ik vind kamperen in de regen echt verschrikkelijk Wij pakken dan vaak de boel weer in en zoeken het mooie weer op (indien mogelijk). Desalniettemin: fijne vakantie!
We hebben gelukkig een leencaravan met voortent. Dus het is nog wel redelijk luxe. In alleen een tent vind je mij sowieso niet... Maar jullie positieve woorden peppen mij toch al wel wat op!
Eh... Wij stonden vorig jaar twee weken met regen op de camping. Hebben van de 14 4 mooie, droge dagen gehad. Het was 16 graden en er viel veel meer neerslag dan nu voorspeld. We hebben een prima vakantie gehad. Natuurlijk was droog en zonnig veeeeeel leuker geweest. Maar echt!! Zoals gezegd, zodra t droog is is iedereen weer blij en buiten. En bij regen heb je lekker de caravn met spelletjes etc! Komt helemaal goed!!!
Aan mij heb je ook niks... Ben mooi weer kampeerder. Pak de boel in en vertrek als het langer als een dag regent. Wij kamperen daarom ook niet in NL.
Hoop dat het mee gaat vallen meis. Maak er het beste van! (Ik ben echt een "zon zekere zomervakantie vierder" )dus ervaring heb ik niet.
Oh verschrikkelijk! Reden voor mij om nooit te kamperen en zelfs niet in een caravan te gaan. Sterkte...
Maak er het beste van! Volgens mij kun je kamperen echter beter voor het eerst in Zuid-Frankrijk ofzo doen...