babyfoon vraagje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door simba32, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik zit een beetje in dubio en hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Wij gaan 17 juni voor 10 dagen naar Turkije en hebben specifiek gevraagd voor een kamer met centrale ligging zodat wij 's avonds als de kleine lekker ligt te slapen nog even op het terras kunnen zitten met een drankje zonder dat je vanaf een bepaalde tijd gebonden bent aan je hotelkamer...
    Vrienden van ons gaan ook mee en zij willen perse een babyfoon met camera zodat ze hun zoontje kunnen zien ipv alleen horen.

Mijn dilemma is het volgende wij hebben een goed werkende babyfoon uiteraard zonder camera,maar vorig jaar prima bevallen en hadden zicht op onze kamer vanaf het terras..wij weten natuurlijk nu nog niet of dit weer het geval is..
    Wat zouden jullie doen... de gewone babyfoon mee nemen zonder camera of eentje aanschaffen met camera voor 10 dagen vakantie ( dit jaar ;) ) eentje die ik heb gezien kost algauw 190,-

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.627
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Kun je niet een met camara kopen via marktplaats en dan de kosten delen?

3. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Ik zou er dan wel een met camera nemen (ik zou niet relaxed op een terrasje kunnen zitten als ik de kleine niet kan zien) er zijn wel voordelige te vinden die op wifi werken, en die je op je telefoon kunt aansluiten.

4. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik heb een iPhone en een iPad. Op beide heb ik een babyfoon app geïnstalleerd: babyfoon 3G
    Als je dan de iPad bij je kindje neerlegt kan je hem/haar zien en horen.
    Kost nog geen €4 in de app store. Ik vind 'm erg handig!

O ja, in de meeste hotels/appartementen is er wel WiFi, daar werkt de app ook op.

5. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    bedankt voor de reacties ik ga idd voor de app.. had hem gevonden.. op ipad en iphone...

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.181
    4.495
    113
    Die app vreet bij mij batterij, dus alles goed opgeladen hebben voordat je ze gebruikt. (Of thuis alvast even kijken misschien valt het bij jullie wel mee, we gebruiken al een oudere ipad/iphone)

Deel Deze Pagina