dagje weg wanneer?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by anneke81, Feb 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anneke81

anneke81 Actief lid

Dec 8, 2006
    161
    0
    0
    Ouderenzorg
    Wanneer zijn jullie voor het eerst een hele middag weggeweest met je kindje?

Onze dochter is nu 3 weken en ik vraag me af of ze al oud genoeg is voor een ritje in de auto en 3 uur in een stad zijn.

Anneke

2. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Gewoon proberen. Als ze d'r niks meer aan vindt dan hoor je het wel ;) . Maar kun je dat zelf wel aan al 3 uur in de stad sjouwen? Als ik terugkijk was ik helemaal compleet uitgeput van een wandelingetje heen en terug naar de winkel. Ik zou eerst eens lekker een rondje in de buurt gaan lopen,gewoon om eens te kijken hoe dat gaat.

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    als het goed is slaapt ze heerlijk verder in de kinderwagen en kun je heerlijk de stad in

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik persoonlijk vind 3 uur de stad in erg lang op die leeftijd.

Maar dat is een persoonlijke keuze, ik had er toen ook nog totaal geen behoefte aan. Ik ging wel met Ruben naar buiten maar dan naar park/bos.
    Het ligt natuurlijk aan wat je precies gaat doen maar ik vond een drukke straat met veel mensen, geluid, muziek in winkels te veel indrukken voor zo'n klein mensje.

5. acire

acire Fanatiek lid

ik had vandaag 2 afspraken waarvan 1 bij het cb. ben 4 uur met haar weg geweest. waarvan zeker 2 uur met haar buiten gelopen.
    ze heeft gewoon lekker geslapen in de wandelwagen en ondertussen een flesje gedronken.
    maar inderdaad had ik 2 weken geleden ook niet de puf om 3 uur in de stad te lopem

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Volg je gevoel, je kent jezelf en je eigen kindje het beste. Wij zijn toen Eva 11 dagen was al de stad in geweest, zo'n 2 uurtjes. Maar was wel op een doordeweekse dag dus niet zo druk. Nu gaan we of ik ook regelmatig naar de stad, leuk toch? (Eva vindt alles best gelukkig)

Share This Page