zo schattig, een merelnestje

Discussie in 'De lounge' gestart door conny75, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    #1 conny75, 9 jul 2010
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
    Wij hebben een merelnestje in onze achtertuin. Deze hebben ze gemaakt op onze droogmolen. Die staat in de hoek van ons terras tegen ons huis aan. Het is zo schattig om te zien.
    Ik heb er een filmpje van gemaakt, zo goed als het kan want ik wil ze niet storen. Het beeld is een beetje bewogen maar dat komt omdat ik inzoem om de vogeltjes niet te storen.

De ouders zijn totaal niet bang meer van ons, wij kunnen gewoon op het terras zitten en ze komen de jonge gewoon eten geven. Echt heel leuk om te zien.

edit hier een andere link, ik hoop dat die het wel doet,
    YouTube - merelnest op droogmolen

2. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

het filmpje doet het bij niet, jammer!

Wel erg leuk om dat mee te maken!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mij ook niet...wel leuk!

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
  5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier doet de link het ook niet, maar als je net het filmpje heb geupload, kan het even duren voordat die live staat ;)

Wel leuk zo'n nestje in de tuin! Alleen kan je nu dus je droogmolen niet gebruiken...

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

filmpje doet het niet, ook niet als ik het zelf intik bij youtube.. jammer..

7. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Jeetje wat leuk zeg:D!

8. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Wat raar dat het filmpje het niet doet, ik heb hem er gisteravond op gezet. Bij mijn schoonmoeder doet hij het wel.
    Ik weet niet wat ik moet veranderen, als je merelnestje in typt dan staat hij als 3e in de lijst. Hij is ook al 200 keer bekeken.
    Weet iemand wat ik moet veranderen?

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ook dan doet hij het nog niet, jammer.
    Wel leuk hè!
    Bij mijn ouders waren vroeger ook veel nestjes, vooral koolmeesjes, die vlogen je dan ook om de oren als je buiten zat :D

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wat schattig zeg. Wat een enorme snaveltjes hebben die beestjes toch he. Wel een heel vreemde plaats voor een nestje trouwens. Merels zitten volgens mij vaker ergens beschut, in een heg bijv.

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

leuk hé.. mijn opa en oma hebben ook merels in de tuin.. paar jaar terug kwam altijd een mannetje eten halen bij m'n opa en oma... hij kwam zelfs naar binnen de woonkamer in zodat hun hem zagen.. dan kreeg hij altijd brood of koek.. naderhand zijn ze speciaal voer gaan halen voor de merel.. en nu komen zelfs 2 zoons van 2 verschillende nestjes van die merel ook al aan.. ze zijn echt reuze tam... echt leuk :D

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.983
    113
    Op verzoek gesloten.

Lotte

Deel Deze Pagina