Een onderwerp wat wellicht al eens aan bod is gekomen, maar kan het zo niet terug vinden. Wie heeft er voor mij de gouden tip? Ik wil op korte termijn een vakantie/midweek boeken in nederland met mijn gezin, we hebben 2 kids: peuter en baby. Net de grens over in Duitsland mag ook, maar niet te ver. Ik ben zelf al aan het rondkijken, maar zie door de bomen het bos niet meer. We zoeken een park ofzo met een huisje/challet/stacaravan. Ken jij een leuke plek/park? Tips voor activiteiten in de omgeving? Al eens ergens geweest wat je kan aanbevelen? Ik hoor het heel graag!
Roompot beach resort in Zeeland. Veel activiteiten voor Kids, en met de fiets 5 minuten van het strand vandaan.
Ik kijk altijd op natuurhuisjes.nk ik hou niet van vakantieparken nmlk.. Ik zoek eeb leuk vrijstaand huisje op en nu met de kleine man dus met een tuin, niet aan t water etc. Geeft mij ook rust dat als hij onrustig is met naar bed gaan oid of snachts spookt, ik niemand stoor Wij zijn pas in Eerbeek geweest, om de hoek zat een pannekoekenboerderij met grote speeltuin en achter t huisje liep je zo de bossen in. Ideaal!
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar bij mij staat https://www.eilandvanmaurik.nl/ hoog op mijn lijstje. Leuke strandhuisjes, leuk peuterbad dat binnenkort open gaat en zowel overdekt als buiten gebruikt kan worden. Verder vind ik veel landalparken leuk zoals Hellendoornse berg, hof van Saksen (luxe!). Als je op landal de faciliteiten selecteerd die jij graag wilt hebben, dan komen er vanzelf een aantal parken naar voren die eraan voldoen. Met een kortingscode van de nationale postcodeloterij agenda krijg je ook nog 50 euro korting Ik vond centerparcs hochsauerland ook heel erg leuk! Echt een aanrader!
De zandstuve is een erg leuke kindercamping met supermooie huisjes en luxe tenten. Binnen en buiten zwembaden (niet al te groot, maar volledig gericht op kinderen) een binnenspeeltuin en veel kinderanimatie. Op alle velden speeltuintjes met zandbakken. Vlakbij ponypark Slagharen, maar mijn dochter bleef liever op de camping, ze had het erg druk met al haar 'vrienden'!
Is in een bungelo tent slapen wat voor jullie ? Via Groupon kun je nu voor 149 euro in een ingerichte tent zitten bij de beekse bergen voor 8 dagen, hier komt dan nog 1.10 pp pn bij op en 24 euro reserverings kosten, mijn zusje heeft hier geboekt met vier personen, ze is is 203 euro kwijt voor 1 week Hier zit onbeperkt toegang bij voor 7 parken, ik weet dat de beekse bergen hier bij zit, speelland dierenpark nuenen sportiom en nog een paar. Lijkt me ideaal met kinderen !