Wij willen morgen naar julianatoren met een dochter van 4 en zoon van bijna 2. Nu staat er op de site dat attracties vanaf 2 jaar zijn. Zou onze zoon wel ergens in kunnen met begeleiding? Of is het echt vanaf 2 en mag hij alleen kijken? Dat gaat hij namelijk niet leuk vinden dan. Dan zou apenheul misschien een betere optie zijn
Hij is nog geen 90 cm. Ik zie bij meerdere attracties wel staan dat ze onder de 90 cm met begeleiding mogen.
Onder de 90 cm mogen ze bijna overal in hoor, alleen moet je zelf dan mee. Was vorig jaar op zijn eerste verjaardag al, en nu met zijn 2e verjaardag was hij ook nog net geen 90 cm (86,5). Gelukkig voor mij heeft grote dochter hem steeds mee genomen op de arm, en hebben ze hem maar bij 1 attractie gemeten, dus kon hij samen met zijn zus (bijna 11) overal in, ik heb de leeftijd een beetje gehad om dubbelgevouwen te zitten in een autootje Er zijn maar een paar attracties waar hij nog niet in kan: bungeetrampoline, achtbaan, botsauto's etc Maar echt doen hoor, het is zo leuk voor allebei je kinderen!