Dagje wellness en borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Fennec, 12 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Voorlopig blijf ik nog lekker thuis bij mijn kleintje, maar uiteindelijk willen mijn man en ik graag weer eens een dagje wellness doen.

    Nu is het zo dat ik onder een warme douche al lek en vaak ook spontaan lek, dus ik maak me daar een beetje zorgen over. Niet echt fris in een sauna oid namelijk...

    Daarbij vraag ik me af of je dan je kolfspullen meeneemt en 3x gaat zitten kolven in zo'n wellness center... hoe/waar doe je dat dan?

    Iemand ervaring of tips?
     
  2. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Voor kolven even vragen, vaak hebben ze wel een plekje waar je terecht kan. Bijvoorbeeld een massageruimte die leeg is oid. Dat loopt meestal wel los.
    Qua lekken: het wordt beter. Ik liep de eerste weken met in stukken geknipte kraamverbanden in mijn BH. Nu lek ik alleen nog tijdens TSR (dus andere borst doet mee) en als hij besluit door te slapen.
     
    Fennec vindt dit leuk.
  3. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik ging van de week voedingsbh's passen in de Prenatal. Hele vloer in de paskamer onder gelekt :oops::(. Schaamde me dood! Het gebeurde en ik riep naar mijn man die buiten het hokje stond:"onee! F*ck! Wat moet ik doen??!! Help!!" Mijn man dacht dat er iets vreselijks gebeurde :roflmao:
     
    MLady, gitaartje en Zoe123 vinden dit leuk.
  4. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    :p
    Zo stond ik ooit, midden in de zomer, in de AH.
    Mijn pads vergeten in te doen, stom.
    Moeder met baby’tje naast me, baby beetje huilerig.
    Ik dacht ahhhh wat zoet en..
    Floep! Omg...
    2 grote ronde plekken op mijn witte T-shirt.
    Nowhere to hide :roflmao:
     
    MLady en Fennec vinden dit leuk.
  5. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ah nee! Wat erg!!
     
  6. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Heerlijk die verhalen en te herkenbaar, soms gewoon in de bouwmarkt ineens huppatee. Ik dacht op een gegeven moment dat het verbeterde en kocht wasbare pads. Maar die nemen in het begin weinig vocht op, wist ik veel. Giga plekken op mijn hele shirt in de winkel. Maar geloof me, dat verbeterd echt. Nu met 12 weken is het hier al stukken beter geworden.
     
    Fennec vindt dit leuk.
  7. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Lekken verbetert inderdaad, maar in warmte heeft dat bij mij echt maanden geduurd voor het niet meer lekte. Dus wellness was hier absoluut geen optie, helaas.
     
  8. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Je kunt gewoon gaan hoor. Extra handdoekje mee voor als je lekt en ff vragen of je ergens kunt kolven. Is echt geen probleem .
     
    Fennec vindt dit leuk.
  9. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Ik geloof dat ik dat pas aandurfde na 10 maanden. Toen lekte ik niet meer zomaar tussendoor haha. En ben bij verschillende sauna's geweest, kolven was nooit een probleem en ik kon zelfs de melk daar in een koelkast zetten.
     

Deel Deze Pagina