Wij gaan binnenkort dagje zwembad doen. Echter, bij die zwembad mag je geen eigen eten en drinken meenemen Hoe doen jullie dat bij jullie kinderen? Mijn zoontje is 1 en ik wil hem niet volstoppen met patat etc Normaal eet hij thuis gewoon boterham met wat beleg en melk en afentoe wat diksap en normaal avondeten. Groetjes Dragonlove
oeh das een goeie, dat hebben wij nog nooit gehad. Ik moet zeggen dat ik in eetcafés ed altijd ene boterham en drinken voor Lars heb. Je kan ze opbellen en zeggen dat je kind een ernstige voedselallergie heeft en alleen jouw eten mag? Weet niet of ze daarin trappen. Lijkt mij dat het voor die kleintjes wel mag hoor. Ze zullen er ook gene potjes fruit enz verkopen voor kindjes van 5 maanden die ook komen zwemmen.
Best schandalig vind ik dat.. geen speciale etenhoekje voor baby's en peuters. Er zullen wel meerdere moeders zijn (denk ik) die hun kind niet alleen maar vol willen stoppen met junkfood etc. Voor volwassenen en oudere kinderen kan ik het wel goed begrijpen dat ze het niet toestaan. ze moeten ook geld verdienen he Ik denk dat ik gewoon eten meeneem en als ze het echt niet goed vinden.. tja dan moeten we maar kijken hoe we het kunnen oplossen
Joh, er staat vast niet steeds iemand te controleren wat jij je kind te eten geeft. Ik zou me er echt niet veel van aantrekken. Ben je in een zwembad opeens verplicht om patat en ijs te eten? Wat een onzin!
voor een kindje van 1 jaar zullen ze echt wel een uitzondering maken hoor! Ik zou mijn kindje iig gewoon eten van mezelf geven.