Eigenlijk wil ik volgende week een nachtje met mijn dochter (10) naar een leuk, hip, trendy hotel. Ik heb al zitten loeren op vakantieveiligen en hotels.nl enzo, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil... Misschien heeft iemand hier een leuke suggestie? Wat dingen die we leuk vinden: - hotel en ontbijt - niet achterlijk duur (zo rond de 100 euro voor een nachtje incl ontbijt) - zwembad zou leuk zijn - bad bij de hotelkamer ook - we vinden shoppen leuk, maar ook lekker lunchen, een leuk museum of het strand, er moet dus in de buurt wel iets te doen zijn maar.. is een beetje bijzaak, het hotel moet gewoon echt leuk zijn...
ik denk aan rond Amsterdam, in Amsterdam, of Noordwijk, Haarlem, Breda... dat soort steden bijvoorbeeld. Woon zelf in het midden van het land. Maastricht vind ik ook leuk maar ik wel beetje ver rijden voor 1 nachtje...
Geen idee van de kosten, maar in centrum van den helder zitten 2 hotels die mooi zijn. Je zit eigenlijk meteen bij de winkels. Je hebt aantal musea waaronder marine museum en in huisduinen fort kijkduin. Strand zit ook in huisduinen en je hebt nog aantal stranden en duinen waar je heerlijk kan uitwaaien.
Snap ik! Ik ben in Den Haag in het Novotel Suites hotel geweest; middenin t centrum. Leuk! Heel hip, super ontbijt. In Amsterdam wel wat geweest maar de prijsklasse levert al snel mindere hotels op. Niet echt iets dat aanspreekt
Wij zijn vorig jaar naar Van der Valk in Emmen geweest met onze toen 14 maanden oude zoon. We hadden een arrangement met wildlands, er zit een ballenbak in de omgeving en het gotelheefth een zwembad. Het ontbijtbuffet startte om 7:00 uur en 1 nacht zaten we er zelfs iets vroeger . De kamers zijn ook heel ruim en je kunt via de site van valkvoordeel.nl arrangementen boeken die goedkoper zijn. Wij vonden dit echt top!
Van der valk Nootdorp.. mooie kamers, zit ook een whirlpool op de kamer en een inloopdouche. Ligt dichtbij den Haag / Scheveningen. Ben daar een paar jaar terug geweest met m'n man voor 2 nachtjes en was ons goed bevallen. Ontbijt is daar ook super lekker en uitgebreid.
Volg! Ik wil ook graag met onze dochter een nachtje weg als ze 10 jaar wordt. Tips en locaties van harte welkom.
Jazeker! We zijn in Novotel Suites den Haag geweest! Geweldig hotel, zo leuk en gaaf en aardige mensen. Heeerlijke dagen gehad!