Vraag over buikbeugel/bumperbar van de Urban Jungle/Mountain buggy

Discussie in 'Verzorging' gestart door QMerelQ, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hoi,

Ik heb in 2008 een Urban Jungle gekocht, tegenwoordig Mountain Buggy, en mijn zoontje zit altijd achterover in de wagen met de riempjes los aangesloten.
    Nu hadden wij hem vanavond los in de wagen gezet en meneer ging keurig rechtop zitten en keek zijn ogen uit. Heb dus het idee dat een bumperbar/buikbeugel een oplossing zou kunnen zijn.
    Iemand ervaring?
    Heb net heel internet afgezocht en kan het ding amper nog krijgen. (1 op Marktplaats) Op de site van babyjungle hebben ze hem niet meer voorradig. Helaas verder nergens kunnen vinden.
    Misschien kan iemand me vertellen of het een handig ding is, en of hij verstelbaar is? (Omhoog-omlaag)
    Alvast bedankt!!

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Thanx!

Snap niet dat ik hier zelf niet bij uit ben gekomen....heb echt lang gezocht!:(

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    waar heb je op gezocht dan?
    Urban jungle bumperbar en je hebt er zo een paar

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Urban Jungle bumperbar
    Urban Jungle buikbeugel
    Mountain Buggy bumperbar
    Mountain Buggu buikbeugel
    Enz... kreeg echt het idee dat ze niet meer te krijgen waren?!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heb jij er 1 en is hij handig? Gaat je kleintje dan meer rechtop zitten i.p.v. achterover liggen?

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wat gek dat ie t dan niet vond!

Ik heb er idd 1 en vind t ideaal, ik heb die schouderriempjes nooit vast gehad. Altijd alleen de heupriempjes.
    Ook de rugsteun heel strak naar voren. Die flappen zeg maar achter de leuning gevouwen, dan krijg je m rechter en zit je kindje niet zo met al dat stof in zn nek.

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Denk dat we het maar doen!
    Bedankt!

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    succes!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Eerlijk waar.....
    Heb net zoals je zei die flappen naar achteren getrokken en warempel, de rugleuning komt nog zeker 10 cm naar voren!:$
    Hoe stom zijn wij? Mijn man kijkt me aan zo van: zijn wij nu achterlijk?? Heb je 1,5 jaar met dat karretje gereden, kom je daar nu pas achter! Dus wederom bedankt! Heb je nog meer tips??:)

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hahah nee, maar ik had dat al meteen door ook omdat we een zwart witte hebben en het design anders voor de helft wegvalt :D
    toch handig zo'n forum :D

Deel Deze Pagina