Hoi, Ik heb in 2008 een Urban Jungle gekocht, tegenwoordig Mountain Buggy, en mijn zoontje zit altijd achterover in de wagen met de riempjes los aangesloten. Nu hadden wij hem vanavond los in de wagen gezet en meneer ging keurig rechtop zitten en keek zijn ogen uit. Heb dus het idee dat een bumperbar/buikbeugel een oplossing zou kunnen zijn. Iemand ervaring? Heb net heel internet afgezocht en kan het ding amper nog krijgen. (1 op Marktplaats) Op de site van babyjungle hebben ze hem niet meer voorradig. Helaas verder nergens kunnen vinden. Misschien kan iemand me vertellen of het een handig ding is, en of hij verstelbaar is? (Omhoog-omlaag) Alvast bedankt!!
hier krijg je m gewoon los bij de babywinkels. Zag m laatst nog liggen. BabySale.eu - vind alles voor uw baby - Mountain Buggy Urban Jungle Bumperbar Babyvillagewebshop, uw online babyspeciaalzaak voor al uw babyartikelen zoals quinny, bugaboo, chicco, stokke en maxi-cosi
Urban Jungle bumperbar Urban Jungle buikbeugel Mountain Buggy bumperbar Mountain Buggu buikbeugel Enz... kreeg echt het idee dat ze niet meer te krijgen waren?!
wat gek dat ie t dan niet vond! Ik heb er idd 1 en vind t ideaal, ik heb die schouderriempjes nooit vast gehad. Altijd alleen de heupriempjes. Ook de rugsteun heel strak naar voren. Die flappen zeg maar achter de leuning gevouwen, dan krijg je m rechter en zit je kindje niet zo met al dat stof in zn nek.
Eerlijk waar..... Heb net zoals je zei die flappen naar achteren getrokken en warempel, de rugleuning komt nog zeker 10 cm naar voren! Hoe stom zijn wij? Mijn man kijkt me aan zo van: zijn wij nu achterlijk?? Heb je 1,5 jaar met dat karretje gereden, kom je daar nu pas achter! Dus wederom bedankt! Heb je nog meer tips??
hahah nee, maar ik had dat al meteen door ook omdat we een zwart witte hebben en het design anders voor de helft wegvalt toch handig zo'n forum