Hoi! Op mijn werk ben ik dit jaar degene die de cadeautjes koopt voor onze collega's, dus bij verjaardagen, geboortes enzo. Maar mijn inspiratie is nu echt weg, na een paar verjaardagen gehad te hebben. Bijna niemand komt ook zelf met ideeën, wat het extra lastig maakt. Misschien kunnen jullie helpen? Ik moet van het weekend wat halen voor een mannelijke collega die 28 (geloof ik ) wordt, hij wil graag paarse veters, nieuwe schoenen en een rayban zonnebril. Oké, de paarse veters kan misschien wel (waar???), maar de rest is te duur.... (weet ie zelf ook wel ) ik haal meestal zo'n 30-35 euro op. Hij gaat dit jaar samenwonen, woont nu nog bij zijn ouders. Heeft iemand een idee wat te geven??? Ik vind het zó moeilijk! Alvast bedankt! Snoopy
een pluim! Verkrijgbaar vanaf 15 euro en je kan er verschillende dingen mee doen. Een origineel cadeau: geef de Pluim - Pluimen
Dat is wel een leuk idee! Maar dan zit ik straks met andere verjaardagen, ik kan moeilijk iedereen een pluim gaan geven.... eigenlijk kopen wel altijd wel iets concreets, soms doe ik er een bon van 5 euro bij van iets of een kraslot als ik nog geld over heb. Dus nog andere tips?
een lekker luchtje? een leuk boek? een mp3speler? Misschien een mooie fotolijst voor in zijn nieuwe huis?
Kookboek of mischien heb je wel genoeg voor een workshop. Tegoedbon voor een foto op linnen hmmm moeilijk die mannen heeft hij geen hobby's
Een kookboek is wel een leuk idee denk ik! Volgens mij doet zijn moeder nu nog alles voor hem . Morgen nog even bespreken met mijn collega's. Want ik koop de cadeautjes wel, maar iedereen denkt wel mee, maar voor sommige collega's is het gewoon lastig. Hij houdt wel van stappen en van luxe dingen, maar goed, da's een beetje te duur dus . Luchtje doen we ook wel vaker, niet echt origineel meer dus. Fotolijst is misschien ook wel leuk. Bedankt voor jullie reacties! Meer ideeën zijn uiteraard welkom .