Haha ja al die heilige zwangere! Vandaag 2 boterhammen met anijshagel 2 ontbijtkoek met boter 2 glazen melk 2 ijsjes 1 Mona pudding 3 beschuitjes met hagelslag 2 glazen sinas Light Witte druiven Komkommer Handje snoep 2 glazen sinas light Koffie Spinazie, visticks en aardappelen Weer mona puddun haha Net komkommer en weer sinas light en weet je wat..heb trek!!!
Durf t bijna niet te typen maar komt ie Ochtend: Nectarine kop thee tussendoor pakje sultana met thee lunch broodje frikandel speciaal flesje cola tussendoor thee en wafeltje diner puree en rode kool glas water mini magnum na nu niets meer
Ben de hele dag al misselijk blughh, nou ja geen uitzondering trouwens maar vandaag is het echt een bud dag vanaf de middag. Ochtend: 2 boterhammen met Jam/ glas melk Tussendoor: niets (daar ging het ook mis), Middag: 4 boterhammen met chocopasta (toen ging het helemaal mis, veel te veel!) Tussendoor: cupcake van de buurvrouw Avondeten: Ovenschotel van gisteren Vanavond: Koekjes (niet lekker) En veel water, blijf maar piesen.
Vandaag- Ontbijt rond 10:00: 2 boterhammen met kaas Banaan Mok milk&fruit Lunch rond 14:00: Asperge soep 2 boterhammen met ham Tussendoor: Manderijn, koekje. Avondeten rond 18:00: Verse zalm Aardappel rosti's Boontjes Avond tussendoor: Beker pudding. Handje walnoten Door de dag drink ik 8-10 glazen water
Mwa, boel koolhydraten met vet erop (48+ kaas). Dan is mijn boterham met serranoham, rucola, pijnboompitten van vandaag iets gezonder .
Geen tijd gehad voor ontbijt! 9.30 een banaan en stuk appel. 11.30 2 tosti's en een stuk komkommer 15.30 3 soepstengels 18.30 tagliatelle met roomsaus 20.30 zakje smoeltjes van mijn dochtertje + 2 kopjes koffie, een glas carvan cevitan en de rest thee!
Gisteren: Thee Bakje yoghurt met muesli Plak krentenbrood Op het werk nog een kop thee Liga evergreen Thee 4 boterhammen(2 met kaas en grillham en 2 met zeeuws spek) Plak krentenbrood Appel Halve liter water Appel 2 koekjes Beker water Verse ravioli met pastasaus 2 borden. Fruitsap Twee glazen wijn alcoholvrij
Oke schrik niet van de enorme hoeveelheid brood! Lust bijna niks anders nu. En ben te moe om iets anders klaar te maken. 05:00 Volkoren boterham met jam (in bed) 08:00 Volkoren boterham met jam (in bed) 10:30 Twee volkoren boterhammen met sandwichspread Kop thee met echte honing 12:00 Cruesli met melk Hand snoepjes 14:00 Twee volkoren boterhammen met sandwichspread Twee pruimen 15:00 Groot stuk cake Paar dropjes Banaan Twee volkoren boterhammen met sandwichspread 18:00 Turkse pizza Thee met echte honing 22:00 Volkoren boterham met sandwichspread Hand snoepjes Gedurende de dag alleen maar water WOW!! Best slecht, he? Ik eet heeeel anders dan normaal
haha ik ook! Ik probeer aan mn gezonde dagelijkse hvh te komen maar als ik savonds een stuk fruit op heb krijg ik daar juist super veel trek van in chips! Echt van fruit krijg ik honger! En dan roept de chips me en die moet ik dan hebben. Anders word ik misselijk van de honger
De vetten die in kaas zitten heb je gewoon nodig Ennehms .. Mij is verteld door de gynaecoloog dat je geen serranoham mag omdat het toch rauw is .. Volgens het voedingscentrum moet ik dit als zwangere eten (200kcal per dag extra)
Meiden zullen we hier geen discussie starten over wat wel en niet gezond is? Iedereeen heeft zo zijn eigen visie
ochtends brinta met melk en wat suiker lunch 2 boterhammen kaas/kipfilet tussendoor eet ik dan of een pakje evergreen of nog twee boterhammen pindakaas avonds, spaghetti met gehakt en groente en tomatensaus tussendoor drink ik dan thee, misschien met koekjes erbij (meestal wel nog vol van de 4 boeterhammen haha) avonds nog schaaltje chips, of een snickers ijsco die ik nu in de vriezer heb liggen
bovenstaande is dus de planning voor vandaag Gister brinta met melk en suiker en glas sinaasappel/mango fruitdrank van hero tussendoor een kano lunch bruine pistolet met kaas/kipfilet/komkommer/philadelphia tussendoor niks avonds, aardappelen,brocolli met groentesause en gehaktballetje later op de avond een snickers EN een twix ijsje (moest ze toch beide ff proeven ) en gedurende de dag veel water/thee/muntthee/vitaminewater etc. ik drink veel
ik word een beetje moe van dat gezonde gezeur, was met doutzen ook zo.... had ze een foto op instagram met alleen maar fruit en noten en erbij staan "pregnancy cravings" whahahahaha, tuurlijk heb je ook trek in gezonde dingen, ik heb een tijdje alleen maar superrijpe peren gewild, heerlijk!! maar je mag ook heus wel es toegeven dat je een chocolade craving hebt ofzo
Ontbijt: 1 boterham met witte Turkse kaas 1 boterham met kipfilet, avocado en tomaat Glas Optimel Mango Tussendoor: Paar stukjes banaan met de kids Paar druiven met de kids Glas ijsthee perzik
Ja zag de kruidnoten gister al bij de kv liggen! Die 200kcl extra eten is eigenlijk pas na de 30 weken. Maar zou nu je zwanger bent geen kcl gaan tellen hoor en lekker ( met mate) aan cravings toegeven! Mijn dag menu van gister. Ontbijt: bruine boterham met vruchtenhagels, een sesamknackebrod met kaas en een beker chocolade melk Tussendoor een koekje en een cappuccino Lunch de Griekse maaltijdsalade van de ah en een mini magnum Tussendoor een mineola Avondeten gebakken aardappels met mayo, schnitzel en snijbonen. Toetje was vlaflip. En s avonds nog een stukje cakerol en een handje bolognese chips. En heel veel water met ijsklontjes. Dat is mijn verslaving. Heerlijk op half gesmolten ijsklontjes kauwen! (Gaat al onderweg naar de diepvries..)