Ontbijt: 2 gekookte eitjes Tussendoor: liga Lunch: 2 boterhammen met zuivelspread en bieslook en wat yoghurt met banaan Tussendoor: dropjes ... veel dropjes Avondeten zometeen: Kip, aardappeltjes en broccoli daarna eet ik niet meer. Over de dag: veel water en rooibosthee
Jeetje sommige eten echt heel weinig, te weinig vind ik eigenlijk...maar misschien komt t door misselijkheid ofzo...
Ontbijt. Latte Machiatto Waterijsje Beschuitje met muisjes Tussendoor. Appel met kaneel Mango Lunch. Waterijsje 2x Witte geroosterde boterham met boter Komkommer Avond. Klein bordje Tagliatelle met gorgonzolasaus, kipcordonbleu en salade. Bakje vla Erg misselijk en paar keer gespuugd vandaag. Hopelijk morgen weer een betere dag
Die pizza was niet zo'n goed idee . Was voor het eerst misselijk vandaag.. Hoop maar dat het van de pizza was. Tussendoor: Een krentenbol en glas karnemelk Avondeten: Zelf gesneden frietjes, hamburger en salade. Nu een kan (aardbeien) thee gezet met een bakje fruit (appel, peer, wilde perzik, druiven en banaan). Morgen maar weer wat gezonder eten... Valt niet goed, ongezond eten.
Ontbijt beschuit met thee lunch bouilon met twee beschuiten tussendoor zuurtjes en dropjes diner bami met wat satesaus.
Ontbijt: spinazie, roerei, avocado Lunch: Spinazie, gebakken paddenstoelen en sjalotjes, rauwe paprika en balsamico dressing Nectarine Rijst/boekweitwafel met roomboter en kaas. Tussendoor: 2 dadels en paar rozijntjes Avondeten: prei, vijgen, wortel, rundergehaktballetjes en aardappel Ik kan ineens weer grotere porties eten, maar het duurt nog wel een hele poos voordat ik weer trek begin te krijgen. Ik heb uiteraard ook gedronken: 2,5 liter water, thee, koffie en holy soda
Ik weet het niet zo goed meer maar wat ik nog wel weet en bij niemand heb zien staan ( niet alles gelezen) is twee keer ontbijten!!! Hahaha Ontbijt nummer 1: om 5:00-5:30 met scheurende honger noodgedwongen er uit voor twee beschuiten en een glas melk, of 2 plakken volkoren ontbijtkoek met een glas melk en weer hoppa terug het bed in. Ontbijt nummer 2: tussen 8:00-9:00 drie boterhammen met zoetigheid, twee kommen smacks met melk, een glas sinaasappelsap, een mok koffie en drie stuks fruit... Echt schandalig gewoon! Had echt vanaf 25 weken zo'n trek in de ochtend! Rest van de dag at ik normale porties...
Ontbijt: 2 boterhammen - 1 met 20+ kaas en 1 met smeerworst (ja ik weet het ) Tussendoor: Appel Lunch: 3 boterhammen - 1 met gebakken ei, 1 met 20+ kaas en 1 met kokosbrood. Tussendoor: Liga fruitkick appel Avondeten: Kant en klare balans salade van de Jumbo Tussendoor: Appel en een klein danootje aardbei. Drinken: Water en 1 glas optimel
Ontbijt, tegen 9.00u: Verse jus en krentenbol Tussendoor 2 glazen water Lunch: Verse jus en krentebol Tussendoor: Half plak cake, appel, twee glazen water en een kop thee Avondeten: Shoarma, broodjes, sla, komkommer, tomaat Roeryoghurt Tussendoor: 2 glazen water, chocolade stroopwafel, bakje fruit
ontbijt: 1 cracker met smeerkaas en 1 beschuit met jam grote mok latte caramel en water tussendoor: paar druifjes en een banaan lunch:1 cracker met kaas en 1 geroosterde boterham kaas 1 bekertje optimel en en water tussendoor: liga fruitreep en 2 dadels met walnoten avondeten: dolma en salade drinken: cassis
Ontbijt: 1 winegum tussendoor: bouillon met beschuit 1 mini krentenbol Lunch: groentesoep met 3 stukjes stokbrood tussendoor: thee limonade 1 snoepje diner: geen idee, geen puf om te koken.
O: omelet spinazie/tomaat met geraspte kaas, thee met honing, water, citrosan L: restje prei, wortel en rundergehaktballetjes met mayo, water Tussendoor: komkommer met zelfgemaakte tonijnsalade en plakjes kipfilet met philadelphia, water Vanavond: kipkluifjes, bloemkoolpuree, salade, blauwe bessen en een aardappeltje Na het eten in principe niks meer.
Vandaag: Ontbijt: havermout en een glas thee Tussendoor: 1 kopje koffie met melk en twee broodjes met chocopasta Lunch: twee boterhammen met ei, twee boterhammen met Philadelphia en jam, kop thee Tussendoor: wilde perzik, pruim, wat vijgen, veel water Diner straks: Pasta met zalm en wat groenten, nog geen idee hoe ik het ga maken Toetje: bakje sojayoghurt En dan vanavond een stukje appelcake bij de thee. Weer heel veel water
Ontbijt. Latte Machiatto Havermoutpap met appel, banaan, kaneel en rozijntjes. Tussendoor. Icecoffee van de Starbucks 2 chocolate chip cookies Lunch Eiwit omelet met spinazie en tomaat Mango en aardbeien Groene ijsthee Tussendoor Geroosterde witte boterham met boter en zout Cracker met pompoenpitten Avondeten Tagliatelle met pesto, kip en pijnboompitten Salade Waterijsje Tussendoor Kaasstengels
wat ik eet? wat ik niet eet zul je bedoelen ! ik eet de hele dag alles wat los en vast zit, het liefst iets wat vet is Ontbijt. koffie Een broodje smeerkaas. Tussendoor. Koffie en opnieuw een broodje smeerkaas Lunch Water, en weer een broodje maar dit keer alleen met roomboter Tussendoor Gestopt bij de Mac, kon het weer eens niet weerstaan. een Macwrap gegeten en een ijsje Avondeten sperziebonen met aardappelen en een slavink en verder nog niks, maar zal vanavond nog wel wat lekkers gaan eten
Ik at bij Ediz ook het liefst alles wat ongezond en vet was Jmay! Haha. Aan mij dagmenu hebben jullie momenteel niets... Ben al blij als ik iets binnenhoud, leef op vla, crackers, drinkbouillon en wat fruit 😩.
Sterkte, Bloemmm! Niet leuk he, die eerste maanden. Hoop dat je je snel beter gaat voelen. Hier is het tot nu: Ontbijt: havermoutpap met honing, glas thee Tussendoor: kopje koffie, twee broodjes hagelslag Lunch: Restje ab gosht van gisteren (soort Iraanse hutspot), een vleessaus van lamsvlees, tomaten, kikkererwten en aardappelen, water Nu lust ik iets zoets
ontbijt en lunch overgegeven nu aan een zak paprika wokkels en een cola het smaakt heerlijk hopelijk blijft het erin wat ik verder ga eten vandaag geen idee durf verder niks meer te eten word echt super chaggi van dan overgeven
Ontbijt. Latte Machiatto Havermoutpap met aardbeien, mango, frambozen en goji bessen Tussendoor Gedroogde abrikozen Ijskoffie van Starbucks Appel Lunch Tosti ham/kaas/pesto Komkommer en worteltjes Tussendoor Cracker met pompoenpitjes Groene ijsthee Avond (strakjes) Zelfgemaakte broodjes hamburger met frietjes Danio toetje (Hamstereeeeeeeen ) Hier ook heel erg misselijk vandaag en aantal keer gespuugd. Wat dat betreft kan ik niet wachten tot ze er is en ik eindelijk niet meer misselijk ben!
sterkte voor de misselijk voelende mede-zwangeren O: 2 koolhydraatarme boterhammen, halve met Philadelphia, halve met roomboter en metworst, hele met roomboter en gekookt ei. Thee met honing. L: saucijzenbroodje bij de Hema, met bio melk en water (ik dronk geen melk meer, maar heb er nu zo'n trek in. Had ik tijdens zwangerschap zoontje ook) T: 2 gekookte eieren D: koolhydraatarme penne, tomatensaus met verse groenten, 3 kwart bourgondische gehaktbal van keurslager, geraspte kaas. En daarna kotsmisselijk Straks wellicht nog wat fruit. Ik at altijd heel veel fruit. Elke dag 3 stuks, maar word nu eigenlijk een beetje onpasselijk bij het idee. Moet me er overheen zetten, denk ik. Heb nog perzik liggen, nectarine vond ik van de week wel lekker