Wat ik gisteren at en eigenlijk in de week altijd wat gelijkaardig,maar dan ander beleg en avondschotel: Ochtend: tas chocolademelk middag: 3,4 boterhammen met bacon, vleessalade. Tussendoor: veel water! Avond: Kalkoengebraad met champignon, duchenne aardappeltjes en rode besjes. erna nog 2 appeltjes. Zo dit was mijn maaltijd als zwangere gisteren. Soms eet ik nog een chocolaatje. En in het weekend drink ik iets van cola of limonade,fruitsap, ice tea als we weg gaan.
Nee niet elke dag pizza uiteraard. Vandaag is het aardappelpuree, bloemkool, spinazie met gehaktballetjes in jus.
T'is da! wa moeten niet altijd volgens het boekje eten. Eens goe zondigen kan ook lekker zijn. In het weekend zondigen wij ook, daar ik dan niet veel zin heb in koken.
Wij ook hoor. Ik eet veel meer zoetigheden in het weekend en vaak eten we ook buiten of bestellen we wat. Standaard en heerlijk.
smorgens bak brinta met eetlepel rozijnen en glas karnemelk 10 uur sinaasappel 12 uur 2 broodjes kaas bak yoghurt 3 uur appel 5 uur banaan 7 uur avondeten veel groenten beetje aardappels of rijst stukje vlees 9 uur glas warme melk of optimel yoghurt tussendoorsnoepertjes kauggum, pakje sultana(tegen t missenlijkheid) 4 paaseitjes denk dat t wel aardig oke is in het weekend eten we weleens wat makkenlijker maar probeer er wel zo veel mogenlijk op te letten.
ik denk dat t belangrijk is om zoveel mogenlijk gezond te eten en je eet toch niet elke dag patat of broodjes brie ik eet elke dag volkoren brood maar in het weekend ook wel eens een croissant je moet het leven wel leuk houden natuurlijk.
ik heb om 6 uur krakkers gegeten en nog rijste waffels en om 12 uur korn flakes en 8 krakkers met kaas en nu heb ik al weer zin om te eten maar weet niet wat heb veel last van als ik iets ruik van eten of het zie dan heb ik er geen zin in om het te eten.
ik durf het heir niet eens neer te zetten wat ik allemaal eet op een dag haha.... 8 uur: Wetabix met halfvolle melk 9uur : een tostie of een ander broodje 13uur: 2 boterhammen met kaas.. of zoetigheid... 15uur: wat te snacken 18uur: avond eten... aardappels groente en vlees... 20uur chips 21uur chocola.... haha en zo snaai ik de hele avond door tot ik misselijk ben en na bed ga!
Hier mijn dag schema 8.00 kop koffie en cracker met smeerkaas 9.30 sultana 12.00 3 bruine boterhammen met kaas en glas melk 14.30 2 manderijnen 16.00 liga evergreen 18.00 avond eten daarna niks meer
Sinds de misselheid zo goed als verdwenen is, heb ik enorme trek. Mijn dagmenu gister; sochtends; tosti met 30+kaas Smiddags: koffiebroodje en portie poffertjes S`avonds : Nasi en als toetje 2 pruimen Slechte dag, slecht gegeten maar had zo een trek in poffertjes Vandaag: Ochtend: 4 wasa knackebrod met 30 + kaas Tussendoor: 1 bakje activia yoghurt Lunch: 3 boterhammen met 30+ kaas Avondeten: roerbakgroenten met kipfilet en zilvervliesrijst Heb vandaag een balansdagje ingelast maar zou zo kunne zondigen!
Vandaag heb ik gegeten: 9.30 uur een boterham met kaas (eerder ontbijten lukt me niet, krijg ik niet door mijn keel) 13.00 uur 5 rijstwafels met smeerkaas 17.30 uur andijvie stampot met een runderburger nu: een kwark toetje en daarna een kiwi. waarschijnlijk vanavond nog 2 rijstwafels (ben ik nu echt aan verslaafd ) Veder bijna 1,5 melk gedronken tot nu toe en een liter groene thee.
spotlight het lijkt eerder een dieet wat je doet. ik wil je niet beledigen maar is wel erg weinig hoor!
okee mijn dag menu 2 volkoren crackers pindakaas glas optimel liga en een banaan glas melk 2 broodjes ger kaas 2 tomaten liga en een appel glas melk rijst kip groente glas yus orange water thee stroopwafel en een spekkie
Ik heb gisteren gegeten: ontbijt: - drie sneetjes bruin brood met 30+ kaas en een glas dubbeldrank tussendoor: - Liga evergreen lunch: - twee sneetjes brood met lichtgezouten rookvlees - 1 sneetje brood met 30+ kaas - tomaat - mineola - beker melk tussendoor: - druiven diner: - bloemkool met gebakken aardappeltjes en vissticks - glas water - bakje magere vruchten yoghurt tussendoor: -glas ice tea - paar winegums Verder drink ik 1 liter water op een dag. Als ik het zo teruglees heb ik best veel gegeten.. maar het ziet er aardig gezond uit gelukkig
ochtend : 2 geroosterde boterhammen met suiker of vruchtenhagel, 1 glas melk tussendoor : appel of koekje lunch : 2 pistoletjes met philadelphia light en een plakje ham of spikkeltjeskaas en 1 a 2 glazen sap of melk tussendoor : koekje of iets anders te snaaien avondeten : dat is te wisselend om op te schrijven, maar altijd wel iets gezonds erbij. Geen patat oid elke avond in ieder geval... avond : bakje chips of een koekje soms, niet elke avond hoor! Is het heel slecht? Ben nu 10 kilo totaal aangekomen... Groetjes
Oh ja en verder fiets ik 2 tot 3x per week naar werk, totaal zo'n 25 minuten. En zw.zwem 1x per week, maar zodra mijn verlof ingaat, ga ik dat 2x per week doen....