Ik eet qua avondeten erg veel. Denk dat die rijstwafels erg dieet-achtig aandoen, maar daar had ik gisteren gewoon trek in. Als ik kijk naar wat sommigen hier eten, eet ik echt niet veel minder. Eeet gewoon net als ik normaal eet, alleen gisteren rijstwafels ipv 4 boterhammen die ik normaal eet (eet echt niet elke dag hetzelfde)
Mijn dagmenu: 's Ochtends: 3 volkoren crackers met halvarine en jam beker halfvolle melk Tussendoor: 2 volkoren boterhammen met halvarine en beleg (varierend van kaas tot sandwichspread) 's Middags: 2 volkoren boterhammen (zie boven) 1/2 liter halfvolle melk Tussendoor: 1 appel 1 banaan 1 Liga evergreen 's Avonds: Warm eten. Het liefst 3x per week groente/aardappelen/vlees, 1x per week pasta, 1/2x per week makkelijk, 1x per week soep/stokbrood. Moet wel toegeven dat ik 's avonds ook wel een koekje bij de koffie lust. Ik sport 2x in de week (als we eraan toe komen) en maak dagelijks wandelingen met mijn honden en tussen de middag op het werk met een collega.
08.00 2 bruine boterhammen met smeerkaas + glas melk 10.00 liga of zo 10.30 appel + kop thee 12.00 choco wafel of liga + kop thee 13.30 2 boterhammen + glas melk 15.30 iets tussendoor 17.30 avond eten 20.00 vla, koekje of iets anders bij de koffie Drink verder de hele dag door water en heb tot week 16 echt op rijstenwafels geleefd. Zou het hier normaal niet mee redden,maar heb gewoon veel minder eetlust de laatste paar weken.
Ik begin s'morgens met yoghurt en graanvlokken met sinaasapelsap en een glas melk. tussendoor een boterham met appelstroop en bij de koffie een plakje ontbijtkoek. De boterham alleen als ik werk. Verder probeer ik water tussendoor te drinken. als lunch 2 boterhammen met kaas/komkommer of appelstroop. Tussendoor fruit en water of sap, wissel een beetje af. s'avonds warm eten en yoghurt na of een beker melk om 20.00 koffie, soms een koekje niet altijd. Tussendoor drink ik sap of water. en tegen 22.00 lig ik in bed!
Nou die van gisteren kan ik wel opschrijven want gisteren had ik een hele gezonde dag! 8 uur: twee boterhammen met kaas en tomaat, een glas appelsientje en een yakult. 11:30 : twee meergranen broodjes, 1 met ei en 1 met kaas een een glas melk 3:00 : oke sorry, een magnum op het strand. 17:30 grote kom tomatengroentensoep met stokbroodjes 19:00 een raket (waterijsje) daarna alleen nog water gedronken Maaaaaar, we zijn 's middags wel met de hond op het strand weeste wandelen en 's avonds zijn we nog een dik uur gaan fietsen. best gezond he?