Wat doen jullie op brood?

Discussie in 'Voeding' gestart door Steel, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel

Steel Actief lid

2 feb 2008
    125
    0
    0
    Hallo,

Ons dochtertje van bijna 8 maanden eet al een poosje een boterham met daarop afwisselend smeerkaas en smeerleverworst. Hebben jullie nog meer ideeen wat ik op haar boterham kan doen?

Alvast bedankt!

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik doe er ook wel eens gewone (plakjes) kaas op en kipfilet.

3. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    smeerworst mag volgens het voedingscentrum maar 2 keer per week of zo...In ieder geval niet teveel. Heb je al appelstroop geprobeerd? Hier was een beetje gepureerde banaan ook favoriet!

4. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Hier is geprakt fruit [zoals banaan of aardbei] favoriet. Anders inderdaad smeerworst, smeerkaas, appelstroop [met kaneel], beetje jam, roomkaas, kaas... kwark met plakjes aardbei ook erg lekker :)...

Trouwens ook een keer een dun laagje pindakaas en wat hageslag geprobeerd, maar dat viel nog niet in de smaak.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kyano eet boterham met appelstroop, halvajam, smeerkaas voor kids, paté (maar niet te vaak per week) en heel soms pindakaas. Plakje boterhamworst heb ik ook al eens geprobeerd maar was niet zo'n succes :)

6. Biank76

Biank76 Lid

18 feb 2009
    13
    0
    0
    Zuiden van 't land
    (smeer) kaas met daarop dunne schijfjes komkommer, lekker en gezond ;)

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    pfffffff van alles

Smeerkaas, geprakte banaan of aardbeien, zelfgemaakte jam, plakje kipfilet, leverpastei, soms alleen een beetje boter

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Eigenlijk bijna alles wat wij ook eten, behalve rauwe dingen ofzo.

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik zelf ben tegen het gebruik van smeerleverworst (vanwege slachtafval en teveel vit A) en smeerkaas (vanwege hoge gehalte smeltzouten)

T krijgt hier meestal boterham met roomboter en dat vind hij heerlijk... verder philadelphia, jam zonder toegevoegde suikers, restje fruithap, appelstroop....

Deel Deze Pagina