Hallo, Ons dochtertje van bijna 8 maanden eet al een poosje een boterham met daarop afwisselend smeerkaas en smeerleverworst. Hebben jullie nog meer ideeen wat ik op haar boterham kan doen? Alvast bedankt!
smeerworst mag volgens het voedingscentrum maar 2 keer per week of zo...In ieder geval niet teveel. Heb je al appelstroop geprobeerd? Hier was een beetje gepureerde banaan ook favoriet!
Hier is geprakt fruit [zoals banaan of aardbei] favoriet. Anders inderdaad smeerworst, smeerkaas, appelstroop [met kaneel], beetje jam, roomkaas, kaas... kwark met plakjes aardbei ook erg lekker ... Trouwens ook een keer een dun laagje pindakaas en wat hageslag geprobeerd, maar dat viel nog niet in de smaak.
Kyano eet boterham met appelstroop, halvajam, smeerkaas voor kids, paté (maar niet te vaak per week) en heel soms pindakaas. Plakje boterhamworst heb ik ook al eens geprobeerd maar was niet zo'n succes
pfffffff van alles Smeerkaas, geprakte banaan of aardbeien, zelfgemaakte jam, plakje kipfilet, leverpastei, soms alleen een beetje boter
Ik zelf ben tegen het gebruik van smeerleverworst (vanwege slachtafval en teveel vit A) en smeerkaas (vanwege hoge gehalte smeltzouten) T krijgt hier meestal boterham met roomboter en dat vind hij heerlijk... verder philadelphia, jam zonder toegevoegde suikers, restje fruithap, appelstroop....