WENEN - In Oostenrijk is zondag een extreem geval van incest bekend geworden. De politie liet weten dat een 73-jarige man is opgepakt, die wordt verdacht van het 24 jaar lang opsluiten van zijn 42-jarige dochter in een kelder. De man zou zeven kinderen bij Elisabeth F. hebben verwekt. Dit verzin je toch niet!? Het lijkt wel een zieke film à la "Silence of the lambs". Vreselijk, 7 kinderen in een kelder krijgen van zo'n viezerik... Dat komt nooit meer goed met die vrouw.
Zag het op het journaal. Toch te smerig voor woorden?!?!?! Die man moeten ze opknopen aan de hoogste boom!
bizar he! echt geen woorden voor. 7 kinderen van je dochter. en tegen je vrouw zeggen dat de 3 die inde woning boven woonde aan waren komen lopen! de andere 3 woonde met dochter/moeder in de kelder! ook de dochters zijn door vader/opa verkracht! gruwelijk!
Het is walgelijk,maar kan me niet voorstellen dat de vrouw van die man van niks af wist. Kom op zeg,baby`s huilen! En 3 keer een baby op de stoep gevonden? Dacht het ff niet hè...
Idd, ook mijn eerste gedachte,hoe dom ben je dan, of ze wist er wel vanaf maar wil/durft niks te zeggen.
Ik heb al een foto van die opa/vader gezien... Het zal wel meespelen omdat je weet wat ie gedaan heeft, maar hij is echt eng! op rtl nieuws web site
Ik vind dit echt heel erg ziek..Onbegrijpelijk dat die vrouw niks gemerkt zou hebben En die man die moet zwaar gestraft worden..Heel zwaar.
echt erg, wat ik me afvraag die drie kinderen die wel bij hun woonde wisten die wel van het bestaan van hun moeder?
Ja, echt een smerig figuur, dat zei ik ook al tegen mijn man toen ze die foto lieten zien. Hoe kun je? En die vrouw, ik geloof er ook geen steek van dat ze er niets vanaf wist.
Nee daar geloof ik dus ook helemaal niks van! Je hebt een kelder in je huis en daar kom je dan nooit ofzo? Te ziek voor woorden dit hele verhaal, bah!
ik vindt het echt te zot voor worden. en ik kan echt niet geloven dat die vrouw er niks van af wist. dat er gewoon ine eens drie kindern zijn.en dat je dochter al jaren spoorloos is. en je man bootschapen en kleding koopt en dat dat dan in ene weg is. jaaa jaaa
ik kan ook niet geloven, natuurlijk wist ze meer, en niet alleen zijn vrouw, de dorpelingen ook, jij kan tegenwoordig niet zomaar 3 kinderen in huis nemen, adopteren, waar komen ze vandaan, etc,en dan 24 jaar, jaaa daaag, nee, iets klopt niet...ik geloof echt helemaal niks van het hele verhaal. echt gruwelijk...de familie fritzel...bah. en dan krijgt hij maar 15 jaar gevangenisstraf. , echt niet normaal...