huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nynke31, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jiri wordt vaak 1 uur voor zijn voeding al wakker, heeft dan net 1 uurtje geslapen. Hij kan dan niet rustig blijven en zichzelf vermaken, het is altijd huilen.
    Met inslapen is het vaak huilen, soms lukt het om in slaap te vallen, zo niet dan valt hij uiteindelijk in slaap op mijn arm en leg ik hem later in de box of bed. Maar dan slaapt hij dus laat en nog steeds voor zijn volgende voeding en moet ik hem dus wakker maken.

Mijn vraag is, halen jullie je baby uit bed als hij na een uurtje slapen alweer wakker wordt en dus huilt? Ik heb gemerkt dat hij toch niet meer in slaap komt.

En huilen jullie baby's ook nog best vaak en wanneer?

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou als Jaime echt na een half uur al huilt en ik zeker weet dat ze moe is (door bv daarvoor in haar oogjes te wrijven) dan laat ik haar liggen. VAak huilt ze dan even en valt zo weer in slaap!

Jaime huilt nog steeds wel hoor. Als ze honger heeft gaat ze standaard huilen. Verder als ik haar in bed leg 's avonds. Dan vindt ze het denk ik beneden gezelliger. Maar ook dan is het huilen vijf minuten en dan is het stil...

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lynn heeft wat huilen betreft echt totaal geen ritme. De ene dag huilt ze heel vaak. Dan is ze ook bijna de hele dag wakker. En de andere dag is ze waarschijnlijk zo moe dat ze na de voedingen meteen in slaap valt totaan de volgende voeding.

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn is 5 maandjes oud en heeft dagen dat ze behoorlijk kan huilen. Het is ook dé manier om iets duidelijk te maken. Ze huilt wanneer ze moe is, honger heeft, wanneer ze haar speeltje zat is, iets niet leuk vindt of wanneer ze uit bed gehaald wil worden.

Lynn wordt vaak na 3 kwartier wakker....ik laat haar dan liggen, geef opnieuw een speentje en meestal slaapt ze weer in.
    Soms lukt het niet en dan ga ik er geen drama van maken. Dan proberen we het later gewoon opnieuw

5. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Britt huilt soms een beetje als ze wakker wordt, meestal slaapt ze zo weer in. Als ze echt wakker is gaat ze lekker mee naar beneden en mag ze in de box of in de wipper.....

Ik heb ook vaak het idee dat ze in haar slaap een beetje huilt, soms ga ik kijken en dan slaapt ze nog gewoon....en dan slaapt ze dus ook zo weer verder....maar ze huilt niet veel, alleen als ze een sprongetje heeft.

6. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik probeer Esmee ook vaak te troosten in bed. Ze huilt vooral 's avonds veel en heeft dan krampjes. Als ik merk dat ze toch niet gaat slapen en als ik al een paar keer naar boven ben geweest neem ik haar mee troost haar even en leg haar in de kinderwagen. Dan kan ik lekker tv kijken, ondertussen doe ik de speen er steeds in en schud ik de wagen. Zo valt ze vaak in slaap.

7. Niet meer actief

en en als je hem zijn voeding geeft wanneer hij wakker wordt?

8. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Djaydee huilt alleen als ze honger heeft, moe is, krampjes heeft of iets beu is. Voor de rest heeft ze nu een vast ritme, overdag slaapt ze weinig of een paar uurtjes, maar dan krijgt ze om 18:30 haar laatste fles en slaapt ze toch een uur of 6:00 door. Ik heb wel van begin af aan gevoed op vraag en haar niet wakker gemaakt als het tijd was om te eten, want als ze honger zou hebben dan werd ze wel wakker(ik geef flesvoeding).

Misschien is Jiri nog wel moe en huilt hij daarom, omdat hij als hij dan eindelijk slaapt weer eruit word gehaald voor zijn eten, misschien helpt het dat je hem door laat slapen en hem eten geeft als hij erom vraagt. Ik weet niet of het zal helpen maar dit kun je zo ook niet blijven volhouden, je kunt het proberen.

Groetjes Monique76

Deel Deze Pagina