Gastouderbureau regio Eindhoven

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Eline88, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Aangezien ik niet tevreden ben over de kinderopvang van mijn zoontje ben ik me aan het verdiepen in andere mogelijkheden. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van gastouderbureaus in regio Eindhoven. Dus met welk bureau heb je goede ervaringen en waarom? En wat zijn belangrijke punten om te bespreken/ rekening mee te houden in de keuze voor een bepaald bureau?

Alvast bedankt!

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Niemand? :(

3. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Ik heb helaas geen advies maar ben wel benieuwd over welk kdv jij niet tevreden bent. Zou je me dat kunnen laten weten? Dankjewel!!

4. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik werk zelf alS gastouder via gastouderbureau Ozizo. Kleinschalig, kennen al hun gast- en vraagouders en de kinderen. Regelmatig cursussen en ze zijn erg behulpzaam.
    Prijstechnisch weet ik niet of ze duur of goedkoop zijn want dat betaald de vraagouder.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

4kids en dan deze gastouder:
    Gastouderopvang Ma Petite Maison in Eindhoven Woensel

Mijn kinderen hebben bij haar gezeten. Zij is echt heel goed en rustig, lief en geduldig. Mijn kinderen aten ook altijd mee in de avond, in december een Sinterklaas feestje etc.. Zij is echt geweldig en heel betaalbaar.
    Ze is Marrokaans maar spreekt vloeiend Nederlands en haar gezin is heel modern. Geen hoofddoeken bijv, wel ramadan maar daar merken de kinderen helemaal niks van. Ze kookt heerlijk en als je het vraagt zal ze het je graag leren :D mis haar soms nog!

6. MijnHoop

MijnHoop Nieuw lid

26 aug 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook aan het oriënteren voor een geschikte kinderdagopvang danwel gastouderbureau. Ik ben nu ook wel benieuwd welke kinderopvang je niet geschikt vindt, Eline88?

Ik ken verder geen gastouders in Eindhoven.

7. Koon

Koon Niet meer actief

Onze gastouder is via Click.
    Grote organisatie, aangesloten bij Korein.
    We zijn niet persé super tevreden over Click (ook zeker niet ontevreden). Maar wel over de gastouder!

Deel Deze Pagina