Weet het niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iris1977, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hi, ik ben nu in ronde 3 voor het echie, 19 april laatste pil geslikt. Heb 3 maanden voor het ontpillen gerekend vandaar dus nu in ronde 3. Volgens de calculator heb ik vandaag innesteldag. Spannend. Ben de laatste dagen wel wat misselijk en vanaf gisteren ook duizelig. Ook wel wat last van mijn buik maar verder geen andere kwaaltjes. Ik vraag me dan af zou het zover kunnen zijn? Heb oik beetje druk op de blaas de laatste dagen, net of je naar het toilet moet maar dan lukt/hoef je helemaal niet. of maar heel iets. (sorry voor de details ) Gek. Hebben wel in de goede periode "geklust/geoefened". Op 28-10 zou ik kunnen testen. Wie weet een natwoord? Knuffel, Iris.

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik denk niet dat je nu al kan zeggen dat die kwaaltjes komen van de zwangerschap.
    Al hoop ik uiteraard van wel voor je en dat je de 28ste positief test!
    Even afwachten dus Spannend!

3. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Thanx voor je reactie. Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat ik nu nog niet zulke kwaaltjes zou kunnen hebben. Voor mijn gevoel liggen de mogelijkheden dan nog open. Voel me wel anders dan anders zeg maar. Maar kan niet zeggen hoe dat dan komt ofzo. Heel raar... Dat heb ik normaal nooit. Ik hoop het zo! Liefs.

Deel Deze Pagina