Hallo, Ik vroeg mij af: is het normaal de ze na de inentingen lang slapen, of moet ik Dewi wakker maken tussendoor om te drinken? Gr. Kat
De CBarts heeft mij verteld dat het normaal is. Jesper ligt nu ook in diepe slaap na vanochtend de prikjes te hebben gehad. Ik hoef hem niet wakker te maken voor zijn fles, maar als hij niet uit zichzelf kwam zou ik hem wel wakker maken om de 4 uur voor zijn voeding. Het is het beste voor ze om er overdag niet meer dan 4 uur tussen te laten, anders kunnen ze ook in de war raken met het dag en nachtritme en ivm met glucosegehalte.
Na Merels 2e prikjes heeft ze 24 uur geslapen. Gewoon wakker gemaakt voor de voedingen en verder laten slapen. Ze had dat nodig....
Hier ook na de 2e serie prikjes bijna de gehele dag geslapen. Gewoon wakker gemaakt voor de voedingen daarna weer naar bed.
Na de 1e prikjes sliep Sara ook flink en dat was ook meteen de enige keer dat ze 's ochtends tot 08.00 uur doorsliep, haha . Na de 2e prikjes sliep ze echter helemaal niet meer of minder dan normaal. Over 1,5 week de 3e serie, ben benieuwd.