Als we 1 kindje hadden gekregen hadden we (waarschijnlijk) een duowagen aangeschaft, maar nu moeten we toch andere opties gaan zoeken aangezien we 3 kindjes erbij krijgen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met een meerijdplankje en een kindje van (ongeveer) 20 maanden. Is het te doen of moeten we een andere oplossing gaan verzinnen? En die andere oplossingen zijn dan natuurlijk welkom Misschien handig om te vermelden dat onze dochter wel al kleine stukjes loopt, ze is nu 15 maanden oud
Onze dochter was 21 maanden en ik ben toch wel heel blij dat wij een duwwagen hebben aangeschaft. Misschien een beetje gek maar zou een wagen voor vier kindjes niet eventueel een optie zijn? Spannend allemaal hoor!
Mijn dochter was 22,5 maanden oud toen mijn zoon werd geboren. Zij blijft goed staan op het meerijdplankje, ze vindt het zelfs erg leuk! Wij hebben wel van tevoren af en toe geoefend, zodat ze er ook wat vertrouwen in had en dit geen 'probleem' zou zijn als hij er eenmaal was... Als jij denkt dat ze enige tijd kan staan en zich ook goed kan vasthouden, dan zou ik voor een meerijdplankje gaan. Er bestaan ook van die plankjes waar een zitje op zit (kid-sit?), misschien is dat nog een idee? Ik vond dat veel te duur, wij hebben nu voor een paar euro zelf een plankje gemaakt...
Mijn 2e was 22 maand toen de jongste geboren werd. Ze vind het superleuk op het plankje te staan. Maar ze springt er soms ook zomaar vanaf om heel hard ergens heen te rennen. En ik vind zelf dat het lastig loopt met een plankje. Die zit net op de plek waar ik normaal mijn voeten zet. Ik heb ook een duowagen. Dit vind ik zelf prettiger. Zitten gordels in dus ze kan niet ontsnappen. En ze kan ook nog even een dutje doen als ze moe is. Ik zou kijken naar een wagen voor 4 als dat bestaat.
of toch een wagen voor 3 waar je 2 bakken in zet en 1 zitting, afwisselend 1 baby in de draag doek bij jou geen idee of dit bestaat hoor maar leek me een handige oplossing en gefeliciteerd met je drieling zwangerschap, heel bijzonder!
draagdoek mee. en als een meerijdplankje nog niet lukt, baby op de buik, duowagen mee en als je andere kindje moe wordt, die in een doek of toddler draagzak op de rug. Je moet creatief zijn, maar een drieling! Wat leuk! Gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie reacties en felicitaties! Ons plan was een drieling kinderwagen en dan een plankje. Bij lange afstanden kan onze dochter in de wagen en 1 kindje in de draagdoek. Een vierling wagen klinkt iets makkelijker maar ook wel 'heftig' haha Nog even over nadenken
Mijn zoon was 1,5 toen zijn broer kwam. Toen liep hij al, we hebben wel een meerijdplankje gekocht, maar er niks meegedaan . Ik denk dat je even moet kijken hoe de oudste loopt tegen die tijd, een meerijdplankje is zo gekocht. Een drieling, bijzonder hoor! Geniet van je zwangerschap.
Ik heb een vierlingwagen als gastouder, maar daar kun je geen 3 baby's in doen. De eerste twee stoelen kunnen nml niet plat en ook de laatste rij is minder geschikt voor hele kleine baby'tjes. Ik zou gaan voor een wagen met wiegjes en niet voor nestjes.