heeeelllp!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ozlem, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    mijn dochtertje wil maar niet slapen overdag
    het lukt mij haar met moeite 1 uur te laten slapen en dan is het ingebakerd.
    het is hartstikke vermoeiend voor ons allebei.
    ik weet niet meer wat ik moet doen hebben jullie goeie tips voor mij
    aub :cry: :cry: :cry:

2. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Mijn meisje had er ook moeite mee, ze werd steeds wakker van krampjes en viel dan niet meer in slaap. Nu ben ik erachter dat ze een buikslapertje is en leg ik haar overdag op haar buik te slapen. We hebben wel een aerosleep en ik controleer elke 5 min en nu slaapt ze wel gewoon, soms zelfs 2,5 uur achter elkaar. Soms wordt ze nog wel wakker van krampjes (meestal niet, dan beweegt ze wel maar wordt niet wakker), maar ze kan zichzelf weer in slaap krijgen en huilt dan maar heel even. De druk op haar buikje lijkt ze redelijk op te vangen en ze lijkt zich meer geborgen te voelen.
    Ik weet dat het wordt afgeraden, maar een erg vermoeid kind is ook niet alles zoals je wel weet. Maar ja misschien helpt het bij jou helemaal niet hoor. Ja op schoot wil ze ook wel slapen, maar dan kom je zelf nog nergens aan toe en raak je zelf ook erg vermoeid.
    En verder rust en regelmaat, maar als je inbakert zul je dat ook wel doen denk ik.

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Ik leg Jayden ook wel eens op zn buikje overdag, ik vind het zooo zielig als hij krampjes heeft en je ziet dan aan hem dat hij hardstikke moe is! En als hij op zn buikje ligt heeft hij er idd minder last van, dus jah waarom niet. Overdag kan ik hem in de gaten houden, 's nachts doe ik het niet.

Deel Deze Pagina