Het eerste half jaar slaapt je kindje 's nachts bij je op de kamer... Wat doe je dan als je wilt gaan seksen? A: baby verhuist naar zijn eigen kamer B. jullie verhuizen naar een andere kamer C. iedereen blijft waar hij is, baby moet zn oortjes maar dicht doen D. seks in het eerste half jaar? No way! Ik dacht dat antwoord A het meest logisch was.... behalve dan dat de baby wakker werd en begon te huilen en het uur daarna niet meer van plan was te gaan slapen
Sowieso gebeurt het hier al niet dat ons kindje dan een half jaar bij ons ligt, dus A zal het hier al eerder zijn..maar antwoord D is hier ook wel van toepassing, zelfs nu na 2 jaar nog niet ...
hmm hier gewoon oortjes dicht doen hoor...kind slaapt toch! Wel tot op bepaalde leeftijd hoor...vind een half jaar dan worden ze toch sneller wakker....maar euhm eerlijk gezegd had de eerste 4 maanden echt geen zin om te sexen hoor hahahah.
B & C hier liggen ze ook wel langer dan een half jaar bij ons dus als iemand er last van heeft wordt het wat meer B. Wordt je creatief van...
Ayla heeft ruim 2 maanden bij ons op de kamer geslapen en wij hebben gewoon sex gehad als zij in haar wiegje lag te slapen. Zo'n baby snapt daar toch niks van als ze wakker wordt. Ik vond het alleen voor onszelf niet zo fijn als ze wakker werd, want mijn zin verdwijnt dan echt als sneeuw voor de zon, hahaha. Maw...antwoord C dus.
Hahaha, ja idd. Maar nu ze al lang op haar eigen kamer ligt heb ik het nog hoor. Als we lekker bezig zijn en ze wordt wakker dan is het jammer de bammer, want ik kan echt niet sexen met een huilend/jengelend kind in de kamer naast me. En we hebben serieus waar al een paar keer gehad dat ze wakker werd terwijl wel net lekker aan het sexen waren, terwijl ze normaal gesproken echt NOOIT wakker wordt
Baby vanaf dag 1 al op z'n eigen kamer ... Hoe klein ook .. ik doe het niet in het bijzijn van mijn kind! Dus, min of meer, antwoord A
Antwoord C Dochterlief heeft een half jaar bij ons op de kamer gelegen. Al vergaat de zin inderdaad wel wanneer ze begint te huilen en dan vooral bij vriendlief
Hier heeft ze maar 6 weken bij ons op de kamer gelegen toen was ik het zat dat ze steeds wakker werd als wij naar bed gingen. En sex met een baby erbij zou ik niet kunnen.
grrr net of ze het aanvoelen.. Ze zeggen het niet voor niks dat het sex-killers zijn die beebjes. en Zefs als ze groot zijn dan lijkt het net of ze meeluisteren..mischien daarom wel al 2 jaar niet...vind het dus ook niks..
Antwoord B. En dan hebben wij niet eens aan rooming-in gedaan. Maar sinds we kids hebben, seksen wij beneden in de woonkamer op de (overigens ruime en heerlijk liggende) bank. Zou veel te bang zijn dat oudste ineens naast ons zou staan En hoef me niet in te houden met geluid...8)
juud...ben je niet bang dat er ineens iemand ander binnen staat hahah. Mijn pa en ma hebben beide een sleutel...nu belt mijn ma altijd ff aan, maar mijn pa pollewaait gewoon binnen.......whahahaha oeps!
Pollewaait LOL. Hier is dochter (en ook zoonlief trouwens) tijdens de kraamweek al verhuisd naar eigen kamer. Niet om de sex, maar omdat vriendlief niet kon slapen van alle zuchtjes, kreuntjes en steuntjes. Mpf, moet je hem eens horen 's nachts Maar hier ook een sex-killer hoor, alsof ze het wist wanneer wij wilden sexen..
Hier altijd meteen de baby op de eigen slaapkamer met camera (al sliepen we de kamer ernaast...) Maar overdag sliep de baby lekker bij mama op de slaapkamer of in de woonkamer. Daar we dan ook geen sex hadden tot ongeveer 3 of 4 maanden na de geboorte had er helemaal geen zin in en vriendlief heeft niet zo´n sexdrang dus we passen goed bij elkaar wat dat betreft. Verder sexen we alleen in bed als de kinderen slapen en die slapen boven dus bang dat ze onaangekondigt binnen komen is niet te doen. We wonen in een oud boerderijtje dus houten vloer en zodra we een voetje op de overloop horen is de zin in weg en komt meestal ook niet meer terug. Maar geen sex als de kinderen erbij zijn nee dan maar geen sex hoor ik kan het dan echt niet.