ik heb nogal last van een zwakke rug en ben van plan om de maxi cosi axiss te bestellen wie heeft er ervaring met deze autostoel? hij schijnt nogal handig te zijn omdat hij 90 graden draaibaar is. is de stoel het geld waard??
Wauw deze kende ik helemaal niet...Ik heb hem over een jaar pas nodig waarschijnlijk, maar het lijkt me inderdaad super handig. Kijk eens op marktplaats daar staan ze voor minder.
Hoi! Wij hebben hem en hij bevalt ons super! Ik vind het erg makkelijk dat je hem naar je toe kan draaien en ons zoontje zit er goed stevig in. Het is wel een zware stoel dus niet zo handig als je hem van auto moet verwisselen. Maar als je hem in 1 auto kan laten staan heb je daar geen last van. Wij zijn er dus erg bij mee!
ik heb hem wel eens gezien en hij lijkt me erg handig. Maar hij komt wel iets minder goed uit de test dan bijv de tobi.
ik kan hem via baby en tiener megastore bestellen voor 189.99. op marktplaats staan ze voor ong 150 euro dus voor die 40 euro heb ik hem liever nieuw... we laten em idd in 1 auto staan, de oppas heeft een eigen autostoel dus hij is het wel waard??
Wij hebben er 1 in de auto van mijn man en de tobi in mijn auto. ik vind de axiss ideaal!hij bevalt ons beter dan de tobi.mijn man heeft zelf een hernia vandaar dat we deze hebben gekozen.
Wij hebben ook een axiss, ook gekocht bij baby en tiener. Ben er superblij mee. Draaien en plaatsen maar. Ik zou er zeker voor gaan als je last hebt van je rug. Dat was ook de reden dat wij het aangeschafd hadden.
Hier ook! Hij is echt super handig. Als je het geld hebt zeg ik zeker doen. Ik heb trouwens wel getwijfeld omdat de axiss zoals hierboven al genoemd werd wel minder goed uit de ANWB test kwam. Maar dit gaat over een van de eerste modellen uit 2008. Maar Ik neem aan dat het model van 2012 dan toch al wel weer verbeterd is? Anyway wij vinden hem echt super handig, zou geen andere meer willen.
Wij hebben zowel een Axiss als een Tobi. Ik vind de Axiss een stuk makkelijker in gebruik maar ik moet heel eerlijk zeggen dat de Tobi naar mijn gevoel wel iets steviger is.
ik heb na aanleiding van een topic hier (die ik opende op zoek naar een stoel) ook de axxis gekocht geen spijt van! wat een geweldige stoel!
Ik sluit me bij januari11 mama aan. Ik vind hem ook erg fijn en zou niet meer anders willen. Echter als je hem van auto vaak moet verwisselen is hij zwaar.
Hier ook 1 axiss en 1 tobi maar nog niet gebruikt . Vrienden van ons hebben een axiss en die zweren erbij dus vandaar dat wij hem ook gekocht hebben, hij lijkt me echt ideaal!!