Goedeavond, Ik vraag me af waar jullie kindjes inslapen nu. Het is op mijn zoontjes (3,5 maand) zijn slaapkamer nu 21 graden, Hij slaapt in een romper zonder mouwtjes, in een winterslaapzak met mouwen en tot aan zijn navel onder een lakentje met 1 dekentje (1 deel van een velux 4 seizoenen deken.) nu vraag ik me af of dit niet te warm is. Groetjes
Gewoon even gaan kijken en voelen straks, ik kan vanaf hier niet inschatten of je zoontje het nu warm of koud heeft. Een winterslaapzak met mouwen lijkt me nu wel behoorlijk warm, die mouwen doe ik er alleen aan als het vriest. Mijn jongste ligt in een romper met lange mouwen in een dunne mouwloze slaapzak onder een dun dekbedje.
Ik twijfelde ook al maar ons dochtertje wordt s'nachts weleens wakker van de kou dus zij ligt nu in een romper met lange mouwen,pyjama met lange mouwen in een winterslaapzak met mouwen.. Overdag laat ik het pyjamashirtje weg..
Hier rompertje met lange mouwen, dan in dunne zomerslaapzakje, wel sokjes aan maar dat is voor de zweetvoetjes die koelen dan 's nachts af waardoor ze anders wakker word. En dan onder dun dekentje. Winterslaapzak hier nooit gebruikt ze heeft het heel snel warm namelijk.
Mijn zoontje heeft een romper met korte mouw, pyjama met korte mouw, een slaapzak zonder mouwen (slaapzak is best dun-grijze gestreepte van de hema) en een dekentje.
vandaag een romper met lange mouwen, welke stof weet ik niet maar die zag me er warm uit en een slaapzak zonder mouwen verder nog een heel dun dekentje tot ongeveer de hoogte van zijn navel, meer voor de sier eigenlijk, een slaapzak alleen ziet er zo ongezellig uit normaal draagt hij een romper korte mouw, shirt lange mouw, slaapzak en dat dun dekentje
Ik heb net even in haar nekje gevoeld en ze voelt goed warm maar niet veel warmer dan normaal.. Ik laat het nu maar zo,en dan morgen eens proberen zonder pyjamashirtje..
Hier romper korte mouw, shirtje lange mouw en slaapzakje van de Ikea zonder mouwen. Dan onder een lakentje en dun dekentje tot haar middel. Is hier warm genoeg. Eerder er alleen een dikker dekentje over, maar dat werd nu echt te warm. Maar ieder kindje is anders.
Hier romper korte mouw, pyamashirt en zomerslaapzak zonder mouwen. Evt strx her broekje nog aan doen. Is ongeveer 21graden op dr kamer
Korte mouw romper, pyjama, laken, dan de dikke baby's only deken met teddy. Hij koelt snachts nog zo af. Zn handjes worden ook steenkoud als ze boven de deken liggen. Snachts koelt het ook nog best af, al staat de kachel hier altijd snachts op 18graden. Ben zelf ook een koukleum. Hij slaapt nog in zn wieg
Romper zonder mouw, pyjama jasje lange mouw met pyjama broek en dan een dunne zomer slaapzak zonder mouw. Verder geen dekens of lakens. En ook hier is het 20/21 graden.
Ik heb net even gevoeld maar voelde goed warm. Dus heb dekentje af en alleen zijn lakentje overgedaan. ( ik kan zelf niet slapen zonder iets over) het is nu om 3.51 nog steeds 21 graden daar.
Romper met lange of korte mouw, afhankelijk van wat ze overdag droeg (op niet-badderdagen), katoenen pyjama met lange mouw, licht gevoerd slaapzakje zonder mouw en een lakentje erover. Ze heeft het snel koud 's nachts. Als t wat warmer is geen pyjamashirtje. als ze midden in de nacht bij ons belandt doe ik de slaapzak uit en komt ze erbij onder de dekens.