aanraden draagdoek

Discussion in 'Baby en dreumes' started by deb27, Aug 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    Hoi,

Ik heb een bykay draagdoek maar kan er niks mee worden. ik raak ook helemaal gefrustreerd omdat het niet wil en onze kleine meid er dan ook niet lekker in zit.

iemand tips voor een andere draagdoek, desnoods al met een zitje erin. .. de mei tai lijkt een zitje te hebben...

alvast bedankt voor de hulp

2. saapje

saapje Actief lid

Jan 21, 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend voor je dat de doek niet helemaal wil wat jij gepland hebt. Wat gaat er precies verkeerd? Ik heb mijn kleine meneer toch wel een aantal maanden met veel plezier in de BK gedragen voordat ik overgestapt ben naar een geweven doek.

Je kunt eventueel kiezen voor een draagzak, neem bijvoorbeeld een Storchenwiege: Storchenwiege Babycarrier Choco | Storchenwiege Babycarrier | Babydrager / draagzak | babybij : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb die is gemaakt van doekenstof en heeft verstelbare panden.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Vroeg me idd ook af wat er verkeerd gaat in de doek? Misschien handig om een draagconsult te doen bij een consulente, zodat die eens met je mee kan kijken? Kun je ook kijken of een rekbare doek handig is voor je, of mogelijk gewoon een geweven doek, mei tai of ergonomische drager...

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ook ik zou zeggen: Overweeg eens een draagconsult. Eventueel kun je daar ook andere dragers passen en proberen. Sommige consulenten hebben inloopochtenden waar je naar toe kunt om te passen, te proberen en om advies te vragen.

5. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

May 19, 2012
    809
    7
    18
    Ik heb een Hoppediz, die bevalt goed maar heeft geen zitje. Google eens op Manduca, dat is een ergonomische draagzak voor buik en rug. Succes!

6. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    Meiden sorry voor de late reactie maar heb jullie advies opgevolgd en net een consult gehad... waar ik super blij mee ben want snap het nu helemaal!!

bedankt allemaal!!

7. raspberry

Super! En -even nieuwsgierig dan- waar ga je voor/wat wordt het? Of blijf je bij de doek die je hebt?

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    ik heb het bij mijn eigen doek gehouden.ze ligt er heerlijk in te slapen nu!!! :)

9. raspberry

Share This Page