Ze krijgt Zantac, 0,8 ml, en we volgen uiteraard de leefregels op. Ik heb ook echt het idee dat het geen pijn meer is, ze gedraagt zich nu anders dan voor de medicatie. Daarom postte ik dit ook, ik snap wel dat je als er een medische oorzaak is, weinig begint met r&r. Maar volgens mijn gevoel heeft ze geen pijn meer. Ze hikt ook veel minder, herkauwt en slikt bijna niet meer en huilt niet meer als er wat terugkomt.
Hier bij 6 kilo 2x per dag 1,6 ml zantac. Dit is de maximale dosis. En omdat het niet voldoende hielp mochten we zelfs naar 1,8 ml 2x per dag. Nu weeg hij 6,5 kilo en moet ik in de gaten houden hoelang deze dosering voldoende is. Hier duurde het ruim een week voordat het hielp. Dus misschien moet de zantac omhoog.
Oke dan is het een ander verhaal. Ben je weleens bij een osteopaat geweest? Misschien dat er ergens iets niet helemaal lekker zit?
Al 3 keer bij een osteopaat geweest, die constateerde dat haar nekje niet helemaal lekker stond, vandaar ook een voorkeurshouding. Maar die is nu praktisch weg en het slecht slapen blijft. Ik weet niet zo goed of ik er nou nog mee door moet gaan..
Ik zal dit eens overleggen met de huisarts. Nou is ons meisje wel fijntjes; afgelopen donderdag woog ze 4300 gram.
Onze dochter is 9,5 week en altijd erg onrustig tussen 19.00 en 22.00 Wilt lekker kroelen , bij je liggen enzo Wij houden haar ook lekker beneden dan... Na haar laatste fles rond 22uur gaat ze heerlijk naar bed en slaapt ze de nacht door ! En dat vind ik t belangrijkst