Dagschema baby 6 maanden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Kangerootje, 17 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Verschilt echt per vrouw. Ik geef al sinds ze 2 maanden is maar 3 bv per dag (rest fles) en nu al n tijdje nog maar 2. Bij mij lukt dat maar meestal lukt dat niet.
     
  2. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    helemaal logisch. ik zou ook n fles bijgeven in de nacht door man als hij vaak komt. nu met een 2e is het écht pittiger hoor!! je hebt je rust en slaap hard nodig.
     
  3. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik kom net van cb en hij zit op +2.5 in groeicurve, lengte 1,5. Dus hij zou prima door moeten kunnen slapen qua voeding met zn 6.3kg. Als we m dan een fles gaan geven wordt ie nog dikker:roflmao:..
    Ik denk dat ik toch te snel de borst aanbied dan..o_O
     
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    wauw die groeit lekker op jouw melk:thumup:
    ja.misschien een fopspeentje? of even wiegen ej proberen terug te leggen?? misschien is t niet eens altijd honger dat ie wakker wordt.
     
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Hij is t nu natuurlijk wel gewend dat ie dan melk krijgt dus ben bang dat ie geen genoegen met speen neemt, heb t gisteren geprobeerd maar dan blijft ie om kwartier ofzo wakker worden..
    Nou ja ik ga t nog wel proberen om te rekken dan went ie er steeds meer aan..kies nu denk ik makkelijke weg zodat ik zelf ook nog wat uurtjes kan mkn...
     
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Hij is nog klein joh, is heel normaal dat er dan nog geen ritme in zit. Men is gefocust op doorslapen (wil ik ook hoor, zie mijn topic over late doorslapers), terwijl niet doorslapen heel normaal is met deze leeftijd. Ik heb t meer losgelaten. Ik ga al sinds mn zwangerschap vroeg naar bed voor mn eigen bestwil, t komt n keer goed!
     
    vlinderCN en Kangerootje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina