Wel of geen draagdoek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rinskeeeeh, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi mama's

Soms is een buggy best lastig. Denk aan in de trein, kleine gangetjes, bos etc.
    Nou zit ik te denken; bestaan er nog draagdoeken voor kids van 1,5 jaar oud? En zo ja welke is dan goed?
    Welke moet ik dan hebben?

2. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Wij hebben een (ergonomische) draagzak, de Tula toddler, ideaal!
    Maar er zijn ook genoeg doeken op de markt die je kunt gebruiken :)

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wij hebben ook de Tula Toddler, heerlijk! Ik gebruik hem inderdaad bij boswandelingen, op het strand, stedentrips, op de markt, bij festivals en andere drukke plekken. Mijn dochter is net 3 en die draag ik er voorlopig nog wel in.

4. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik voor mijn zoontje (1,5 jaar) juist meestal de draagdoek. Nu hij een beetje wil gaan lopen vind ik het heerlijk om niet altijd die grote buggy mee te hoeven nemen. Lekker als hij moe is inde doek en als hij uitgerust is weer een stukje stappen. Met name inderdaad ideaal op t strand, in het bos, in krappe winkels....

5. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet trouwens in ieder geval een geweven draagdoek hebben ivm het gewicht, anders draagt het te zwaar voor jou. Ik heb er nu één van little frog, maat 6. Daar kan je echt alle knopen mee doen. Pas heb ik er nog een didymos maat 3 bij gekocht. Makkelijker meenemen omdat het minder stof is, en je kan er nog prima mee op de rug en de heup knopen.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het kan zeker, maar ik zou geen nieuwe aanschaffen. Om ze geen draagdoek (of drager) gewend is is het maar de vraag of ze er nu nog voor te porren is. Mijn oudste rond die leeftijd moest er echt niets meer van hebben.

7. enerisab

enerisab Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    0
    Ergo Baby kan je kleine ook in, die kan je ook op de rug dragen als de kleine nog groter is. Ik vind het een super draagsysteem.

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb een tula toddler en een ringsling, ik vind het ideaal! ik heb haast nooit meer de kinderwagen of buggy mee omdat ze ook veel zelf wilt lopen en ik niet met die wagen hoef te leuren.

Maar wat hierboven ook al wordt gezegd is het misschien wel handig om is te kijken om een doek of drager te huren of lenen om te kijken of je kleintje het uberhaupt nog wel wat vind aangezien ze het niet is gewend

9. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Gisteren was ik 1 van de weinige met mijn dochtertje van 7 mnd oud in de kokadi flip toddler xl in de Koningin Juliana toren.

Het was erg druk en je viel bijna over de wagens en buggys heen.

En sommige reacties van mensen snap ik echt niet.
    Die vonden het zielig dat ze niet in de buggy zat.
    Maar in zo'n drager.
    Dat is toch zielig?

Uhm nee heerlijk tegen mamma aan.
    Geen gezeul met buggy en dat je er niet Door kan.

Ik heb heerlijk genoten van mijn kind in de drager.

Normaal draag ik haar in de Didymos Indio Aurora 😍.
    Heerlijke zachte soepele sterke draagdoek.
    Ze weegt al 11+ kilo bij 80 cm.
    Dus ondanks dat ze 7 mnd oud is toch al dreumes formaat.

Makkelijk te dragen :)

Deel Deze Pagina