Òwwwww nou duurt echt nog eeuwigheid zo tot 1 juli.... Heb het NU nodig! En meerdere met mij zoals ik kan lezen.
IK kreeg een brief dat onze gegevens/berekeningen doorgestuurd zijn naar onze accountant; dus ik denk dat ze nu bij de bel.dienst de berekeningen hebben en dat er hopelijk snel een dagtekening komt...
hahaha! Maar zal het maar wel doen. Was 1x 4 dagen te laat met betalen omdat mijn loon later kwam. 1 maand na de betaling kreeg ik een brief inhuis, dat als ik in het zelfde jaar nog 1x te laat was ik een boete moest betalen. NOU JA ZEG! bij normalen bedrijven krijg je eerst nog een herinnering. Kan een x gebeuren toch....
hier vanochtend op de raborekening belastinggeld gekregen met de dagtekening van 19 mei... rekeningen betaald en weg is het alweer:x van mijn vriend (abn) nog niets gekregen en die heeft ook dagtekening 19 mei....
Hier ook rabo maar nog geeng geld helaas. (brief van mijn man dagtekening 19 mei) Mijn brief kreeg ik al eind april (dagtekening 27 april) maar moest mijn rekeningnummer opsturen en tot op heden ook nog geen geld ontvangen. Zucht.