Hier ook nog geen brief ondanks vroege aangifte. Heb wel ff gebeld vandaag ( wist niet dat dat ook daarvoor kon maar meerdere mensen hier op het forum hadden het gedaan). Ze konden mij vertellen dat hij binnen was en in behandeling.. Nog geen dagtekening helaas we wachten maar weer af...
huh wat apart ik ben al vanaf maandag aan het bellen maar steeds krijg ik te horen dat er een technische storing is. Welk nr heb je gebeld ?
Hier ook gisteren de brief met dagtekening met 19 mei en nog niks binnen. Ik ga er ook vanuit dat het eens dezer dagen wel zal komen. Misschien vanwege de storing die er al een paar dagen is dat de uitbetaling ook vertraagd is.
Gebeld, maar snapte het niet zo goed... Geen dagtekening bekend, ook niet of er een voorlopige of definitieve aanslag komt. Kon ook zijn dat er iets was qua "huppeldepup zorgverzekering"? Dat laatste begreep ik niet, juist nu kreeg mijn dochter last van haar tandvlees. Iemand die snapt wat ik bedoel hihi?
Bij mij ook! Nu alleen nog wachten op centjes van april waar ik mijn rekeningnummer nog voor moest opsturen.
dagtekening van 19 mei van manlief is ook binnen (abn) zag wel dat zijn aangifte al een definieve goedkeuring is en de mijne een voorlopige aanslag... blijf het een gekke bedoeling vinden als we samen aangifte doen