Dames, misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb van de week DE brief gehad, dat geld heb ik intussen gehad, maar dit was het meer te ontvangen bedrag. Alleen maar mooi, maar het eerste bedrag wat er stond heb ik (nog) niet gehad. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Maar ik kan dan dus ook bellen met de BD hoe of wat?
Net gebeld en helaas nog niks bekend. Moet voor 10 juli bericht krijgen volgens de bd. Hebben 10 april aangifte ingestuurd na aanvraag uitstel.
Kreeg vandaag bericht met datum 26 mei, alleen hebben ze mijn rekeningnummer nog niet ( ook al heb ik hier tig keer een formulier voor een handtekening moeten opsturen naar ze ) Dus er maar weer achteraan. Pffffff
Wij hadden ook uitstel aangevraagd, 23 april ingeleverd. Mijn dagtekening is 8 juni en die van mn man is nog niet bekend. Dus ik heb echt geen idee hoe ze het na kijken... natte vinger werk? haha
hahaha. Ik denk ga ook eens bellen krijg je gelijk een bandje met alle medewerkers zijn in gesprek, probeert u het later nog eens. hihihi . Zeker allemaal vragen over de dagtekening..
wat is het nummer eigenlijk wat je moet bellen ? Word nu ook wel nieuwschierig eerlijk gezegd hahahah
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt als je te laat aangifte doet? Ik heb de belastingaangifte afgelopen week pas gedaan, simpelweg omdat het niet in me op is gekomen om het eerder te doen... Ik heb altijd gestudeerd, en afgelopen jaar is het eerste jaar dat ik echt gewerkt heb, daarvoor was het nooit verplicht voor studenten dus ja.. Maargoed ik heb geen bericht gehad dat ik aangifte moest doen. Ik heb ook geen uitstel aangevraagd. Volgens de digitale aangifte krijg ik 487 euro terug. Nu maakt het mij niet zo heel veel uit wanneer ik het krijg (neem aan pas laat aangezien ik het niet optijd heb gedaan) Maar krijg ik het uberhaubt terug? En ik krijg er toch geen boete voor omdat ik het te laat heb gedaan? (ik hoef hun immers niets terug te betalen)