Wij hebben begin maart aangifte gedaan. Afgelopen donderdag gelijk de definitieve aanslag gekregen met dagtekening 4 mei! Nog 2 nachtjes slapen!!!!
Wij waren er ook vroeg bij; eind januari aangifte gedaan. Maar nog niks gezien of gehoord. Ik wacht (on)geduldig af!
gaat dit over inkomsten 2011? daar hebben wij ook bericht over gehad dat het bedrag 0.0 is... maar krijgen wel van zorg en huurtoeslag bedrag terug, maar helaas ook niets van terug gehoord :S
Hier ook dagtekening 4 mei, meteen de definitieve. Aan de rest die ook 4 heeft, hebben jullie samen aangifte gedaan en allebei de brief al binnen? Wij hebben samen aangifte gedaan en krijgen beide terug. Man brief wel binnen en ik niet.
Aangifte gedaan op 2 maart en dagtekening 10 mei, maar aangezien ze nog het oude rekeningnr hadden krijgen we nu eerst een brief met het doorgeven vh juiste rekeningnr en dan wordt het binnen 10 werkdagen gestort zeiden ze vandaag aan de telefoon!
o neeee heeee daar gaan we weer het belasting topic !!! hahahahahaha altijd rond deze tijd ik heb nog niets ontvangen maar kan nog tot juli? dus alles is mogelijk tis lekker als het zo vroeg is maar van mij mag het ook pas in juli hoor
ze mogen tot 10dagen na dagtekening het geld storten dagtekening hier 4mei zit met smart te wachten maar ja
door julli eben ik nu geneigt te gaan bellen hahaha volgens mij heb ik nu ook het belastingdienst virus
Mijn man en ik hebben samen aangifte gedaan van hem al wel een aanslag binnen met dagtekening 4 mei... van mij echter nog niet... hebben jullie dit ook dat het apart binnen komt?
Ik post net dezelfde vraag toch even wat beter lezen . We hebben samen aangifte gedaan begin maart mijn man heeft al wel een brief ik niet (ik krijg trouwens een veel hoger bedrag terug... niet dat het wat uitmaakt is toch van ons samen) maar volgens mijn moeder is het normaal dat er tijd tussen zit mijn vader krijgt ook altijd als eerste zijn brief...