Ik heb ook even gebeld. Hebben 21 juni aangifte gedaan. Voor mij is nog niks bekend en mijn vriend staat de dagtekening op 6 juni. Maar wat ik dan niet begrijp... waarom ze niet per ingekomen datum het allemaal afhandelen. Zag volgens mij dat er hier meiden zeiden dat ze zelfs nog later aangifte gedaan hadden en al bericht en zelfs geld hadden ontvangen. Zie namelijk grote euro tekens in mijn ogen staan hahahaha.
@springkip: klopt, ze werken willekeurig ( is me net verteld door de bd) Het maakt dus werkelijk niks uit wanneer je je aangiften doet! Net dus gebeld, dagtekening 6 juni! Eindelijk! Ik hoop dat voor alle andere meiden het ook snel gaat!
En ik nogsteeds niets! bagger hoor eergister gebelt maar wisten niets lijkt me overbodig om.nu weer te bellen! maar de centjes zijn zo welkom
ach ja dan hebben ze ook nog eens gezellige aanspraak ipv alleen de hele dag naar een computerscherm te moeten staren
Maar als ik eerlijk ben vind ik het wel krom dat iemand die te laat aangifte doet (na 1 april), zijn geld eerder heeft dan iemand die het op tijd doet. Waarom zou je het dan voor 1 april doen?
ooooh wij hebben dagtekening 2 juni, maar ik hoop toch zoooo enorm dat de centjes vandaag komen... Pleaseeee
helaas nog niks bekend! maar goed weet in elk geval zeker dat het goed is aangekomen en in behandeling is
Nu las ik net in de andere topic een reactie. Het ging erom dat iemand nog combinatiekorting zou krijgen en dat het mis was gegaan. Op de laatste reactie stond dat ze gebeld heeft, en te horen heeft gekregen dat het bij iedereen die combinatiekorting krijgen fout ging en dat ze een brief sturen met excuses en het alsnog betalen na 1 juli. Maar als ik deze topic lees, blijkt het volgens mij bij iedereen die al wat binnen heeft gekregen toch allemaal goed te gaan, toch? Wie kreeg combinatiekorting, en heeft het al binnen? dus dat het wel goed zit?
Wij krijgen ieder jaar maar een euro of 1000 terug, ik heb vandaag de brief gekregen, dagtekening 5 juni, is incl. de combinatiekorting
Kijjjjjjjjjjjjk, niets aan de hand (toevallig hou ik ook zo'n bedrag over na aftrek van wat mijn man moet betalen.) maar ik wacht nog op onze brief
Hier ook de aangifte voor 1 april gedaan. Heb gisteren gebeld maar er staat ook voor hier nog niet eens een bericht klaar om te verzenden... Dus inderdaad het enige wat we weten is dat we voor 1 juli bericht krijgen. En hier is het ook héél welkom!! We wachten heel (ON)geduldig verder!
Eindelijk de brief gekregen met dagtekening 2 juni, en nou hebben ze mijn rekeningnummer niet!!:x Nu moet ik dus weer wachten tot ze mij een brief hebben gestuurd waarop ik het rekeningnummer kan zetten, dat terugsturen en dan kan het nog maximaal 2 weken duren voor ik het geld heb. Grrr:x