Heb mijn brief wel binnen (miet terug betalen) maar brief van manlief nog niet en die krijgt toch fors geld terug. We wachten rustig af.
Hier nog niks bekend. Wij hebben onze aangifte op 10 april gedaan nadat we om uitstel hadden gevraagd. Bd zegt dat ze proberen voor 10 juli bericht te sturen. Iemand ervaring met uitstel en het idd dan binnen die 3 maanden krijgen na aangifte?
Tsja, toch maar weer gebeld, ook omdat we het rekeningnummer hebben later veranderen en daar niets over gehoord hebben... Dagtekening 19 juni... :x Ik doe echt nooit meer zo vroeg aangifte, heb me gehaast om alles van mezelf en manlief in orde te krijgen eind februari, maar voortaan gaat het lekker 30 maart de deur uit... Het maakt blijkbaar toch niet wanneer je het indient...
Hier brief paar dagen geleden gehad en dagtekening was 5 juli. En vandaag geld op de rekening joepie!!!
ik heb vandaag ook maar is gebeld aangifte gedaan op 7 maart en de dagtekening is 15 juni maakt dus geen niks uit of je vroeg aangifte
Vreemd eigenlijk,wij hadden 2 jaar geleden mooi op tijd laten invullen door een boekhouder..hadden we voor 1 juli nog niks gehoord,ik bellen,was de boekhouder het vergeten door te sturen. Toen hadden we het ineens binnen 1 week binnen... Nu overigens nog niks.. zit er op te wachten...
toch maar brutaal gebeld 16 februari ingediend en dagtekening 7 juni joepie zit er niet op te wachten maar toch lekker meegenomen normaal altijd half mei al terug dus dit jaar zijn ze niet zo vlot
Yeah vandaag brief binnen dus miss morgen het geld?? toen ik belde zeiden ze 7 juni dus ben benieuwd, nu stond er nog niks op.
Whaa ik krijg hoop van jullie... Het is dat Julia wakker is, anders had ik ff naar beneden gecrossed naar de brievenbus...
Hier ook niks binnen, net toch maar gebeld. Krijg ik eerst 2x een keuze menu met als vervolg: Al oze medewerkers zijn in gesprek de verbinding word binnen elke seconde verbroken. Sinds wanneer kan je niet aan de telefoon blijven wachten met een vervelend muziekje, maar moet je later terugbellen!? Als jullie bellen wat vragen jullie dan precies eigenlijk ?