We zijn een midweek weg nu maar schijnbaar heb ik gisteren of vandaag toch een brief gehad van de bd want zag het geld net op m'n rekening staan
Klein vraag je 2 dagen geleden is op mijn naam geld gestort maar van mijn man nog niet...hoe kan dit?
Sterker nog, mijn teruggaaf is een maand geleden al gestort, maar over die van mijn man nog niets gehoord. We hebben toch echt gezamenlijk aangifte gedaan op 1 maart!
wat apart niet... mag ook wel eind juni komen hoor maar vond het zo vreemd normaal komt het samen altijd binnen
Hier ook, maar net andersom! Mijn man heeft het een maand geleden gekregen en ik wacht nog.. terwijl het er vorig jaar tegelijk op stond. Erg vaag!
Ik heb ze van de week idd gebeld. Het zelfde antwoord. Ze kon zien dat ik ook eerder gebeld had. Da's toch best lullig.
Dat hebben wij nu ook voor het eerst in alle jaren dat we samen aangifte doen. Mijn man kreeg een brief met dagtekening 19 mei (geloof ik) en de 23e stond het bijgeschreven en ik heb nog steeds niks gehoord. Ik dacht voordat ik ze zo ga bellen laat ik hier eens kijken of er meer zijn die er last van hebben. Dus ik wacht het nog even af.
Hahahaha joh das alweer bijna eind juni...mag dan ook wel Maarja, hier weer niks binnengekomen vandaag dus ondertussen ben ik ook al blij wanneer ik het de 21ste heb