Nou, me too! Gisteren gebeld. Ik dacht dat er na 3 verstreken weken na laatste telefoontje nu wel iets bekend zou zijn, maar helaas!!!! :x Nog altijd NIKSSSS. En ik krijg ook een mooi bedrag terug. Ene kant denk ik: Ach ik weet in ieder geval dat het voor 1 juli hier is. Maar aan de andere kant kan ik het NU NU NU heel goed gebruiken.
nou weer gebeld..uitbetaling kon wel 10 werkdagen duren..na dagtekening..dus gewoon afwachten dan maar?
Hier hetzelfde, we zitten op het geld te wachtten we hadden gedacht er een aantal rekeningen mee te kunnen betalen.We krijgen het echt al jaren rond de 23e mei en nu kunnen ze niet eens vertellen wanneer we het krijgen.afwachtten dan maar weer.
dagtekening 14juni,maar wel 1200 minder gekregen,dan ze in maart zeiden,maar ben wel blij met wat ik krijg. hihi
Nog niks gehoord, ondanks ik nieuwschierig ben bel ik maar niet, versneld toch niet .... Normaal hebben we het geld elk jaar begin mei...
Wij hebben de brief nog geen eens binnen.. Nog meer mensen niet? Omdat wij alles door een belastingadviseur laten doen weet ik al wel wat we terug krijgen, en komt het natuurlijk allemaal wat later..
Grrrrrr net gebeld: nog steeds geen dagtekening!! Zondag gaan we op vakantie, dan was het wel fijn geweest als het er was Ik vroeg ook hoe lang van te voren ze de dagtekening kunnen zien. Hij zei dat dat verschilt: soms een week, soms een paar dagen. Weet niet of het klopt. Vrijdag nog maar eens bellen, ik baal er wel onwijs van zeg..
Nee wij helaas ook nog geen brief en wij weten ook al wat we terug kunnen verwachten omdat we alles door de belastingadviseur hebben laten doen!
Mmm die ziet hetzelfde als jij hoor als je het zelf doet. Ik weet ook wat ik terugkrijg en ik doe mijn aangifte zelf.
jaaaaaaaaaaaa, eindelijk valt hij net op de mat. Dagtekening 14 juni!!! Nooit kregen we beide brieven gelijk en nu dus wel!!!
ik heb trouwens pas half april(?) of later aangifte gedaan..en had dus afgelopen vrijdag brief,dagtekening 9 juni en vandaag geld.. snap niet dat mensen die in januari alles al regelen het ondertussen nog niet hebben..vind dat echt raar..
Ons verhaal...vandaag maar eens gebeld, maar nog geen dagtekening bekend. Ze kon wel zien dat het binnen was en in behandeling. Ben benieuwd...we zouden leuk iets extras kunnen doen tijdens de vakantie.