Als ze pas na 1 juli uitbetalen krijg je rente over het bedrag... Ze zijn zo ver ik weet niet verplicht voor 1 juli uit te betalen hoor
Nou die van mijn man was vorige week bekend ( 28 juni) en die van mij niet. Ga nu een nieuwe belpoging doen
jeeeejj die van mij nu ook bekend. dagtekening 29 juni. Nou nog ff 10 dgn geduld zullen we maar zeggen haha
Wij hadden uitstel van aangifte vanwege de uitzending van mijn man, dus aangifte pas eind mei gedaan. En hebben dus dagtekening 26 juni. Mag dus niet klagen
Ik had gister gebeld en niks bekent. WE krijgen aardig wat terug, geen haast opzich maar ja. Die man zei voor 1 juli moet je bericht hebben.
Hier heeft alleen mijn man nog steeds bericht gehad, die van mij is er nog niet, erg vreemd want we hebben ze tegelijk ingestuurd, maar geeft niet, laat ze maar lekker na 1 juli betalen dan krijg ik rente
Oke, heeeeel vreemd. Kijk ik net op mijn rekening zie ik dat ik een bedrag terug gekregen heb van de BD .. Heb nog geen brief gehad. Mijn man heeft wel een brief gehad maar nog geen geld
Van mij was 15juni en heb t al ontvangen, staat alweer op de spaarrekening Man zijn aangifte was vorige week nog niks bekend maar heb ook geen zin meer om te bellen.
Wij hebben ook eindelijk een datum. Ik 29 juni en me vriend 5 juli en dat terwijl we voor 1 april alles ingevuld hebben en samen hebben weggestuurd half maart..
Slaat nergens op toch.. Zegt die man ook nog ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar we lopen 20 dagen achter met uitbetalen En bij mij is natuurlijk weer geen rekeningnummer bekend heb een maand geleden net alles doorgegeven omdat ik een brief kreeg hebben ze hem nu weer niet.. Om gek van te worden.
Helppppp! Wij krgen een brief van de bd Van mijn man Eerst hadden we gebelt een week geleden dagtemening 22 -6 Oke gister een brief het is doorgetuurd naar district noord maar verder niets ! Ww hwbben geen schuld bij de belasting dus wat nu? Gebelt en ze kunnen het niet vinden. En bellen ons morgen op iemand ervaringen
Hier vorige week een brief met dagtekening 15 juni Ik dacht dan staat het er maandag wel op,niet dus Krijg ik dinsdag een brief dat ze mijn banknr niet hebben,terwijl ik dit jaar de heffingskorting per maand krijg en echt wel 5 maanden zo n brief kreeg en elke maand terug stuurde met mijn banknr En bij de aangifte heb ik mijn banknr ook ingevuld Ja mevr er was een storing en nu hebben we uw banknr niet meer Vraag hoe lang duurt het voordat het er dan op staat? Nou mevr vanaf het moment dat die brief binnen is bij ons dan nog 20 werkdagen,echt belachelijk dit!