Heb vanmorgen gebeld of er al een dagtekening bekend was. Maar dat konden ze nooit van te voren zien zijn ze. Niet eerder als dat ik ook post had gehad. Wij hebben 11 februari aangifte gedaan dus ik hoop stiekem dat we binnenkort bericht krijgen.
Bij ons staat het erop!!!! 4 maart ingevuld, afgelopen week definitieve aanslag met dagtekening 4 mei! En het is binnen!!
Dat is raar want ze wisten het vorig jaar toch echt eerder als dat we de brief in huis hadden. jammer dat er hier nog geen duidelijkheid is
Heb toch maar even gebeld, maar er was nog geen dagtekening bekend. Wel was de aangifte op tijd verzonden zei ze.
Zat nog even na te denken he.. bij het invullen moest ik ook een reknummer invullen waar het geld op gestort zou worden mochten we wat terug krijgen en nu zeggen ze er is geen rek nummer binnen.. snap niets van de belazeringsdienst...
Hier iets van 22 maart of zo aangifte gedaan. De voorlopige toeslag in april al bericht van gehad, de afrekening van vorig jaar , we krijgen een lekker bedrag terug : nog niets van gehoord.
als je direct de definitieve aanslag hebt gekregen doet jouw kantoor mee aan een proef. Hier nog niks maar ik zit er niet heel erg om te springen. Hoe langer het duurt hoe meer heffingsrente ik krijg
Wij hebben ook nog steeds niets. Ik weet wel dat de jaren dat wij niet zo veel terugkregen, we het al in april/mei hadden. Afgelopen 2 jaar en nu weer krijgen we rond de 5.000/6.000 euro terug en mijn ervaring dan is dat het pas eind juni komt :x