dagtekening belastingdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door fopspeentje, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    gister brief gehad en vandaag dagtekening en geld is binnen

2. Ovie83

Ovie83 Bekend lid

9 jun 2012
    573
    0
    16
    Ik had vandaag gebeld, om te vragen als er al iets bekend was, en er was nog niks bekend, maar ze vond het wel vreemd dat er nog niks mee is gedaan, en dat word nu uitgezocht en word binnen twee dagen gebeld. Nou ik ga dinsdag met vakantie, had graag mijn geld ontvangen, word nu denk ik vrij laat.

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik wacht nog op telefoon van de bd sinds december vorig jaar,ik zou binnen 10 dagen terug gebeld worden nou dat kan je dus vergeten hoor. je zult er echt zelf aan achteraan moeten blijven gaan hoor!;)

4. Ovie83

Ovie83 Bekend lid

9 jun 2012
    573
    0
    16
    Ga er rekening mee houden, vind het slecht van hun, wij moeten meteen actie ondernemen als hun wat willen, maar zij, maken er een meerjarenplan van.

5. cindybaby71

kan er een boek over schrijven wat ik al heb meegemaakt met de bd:x en weet je wat het mooie is? het is altijd je eigen fout als er wat mis is bij de bd:x

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    @^^**&)^&%^$^#e^#%&#w:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

Zo, dat moest er even uit!!!!!!!!!!

Die stomme gasten hebben ineens ons rekening nummer niet meer:$ En het achterlijke aan dat verhaal is, dat ik een gezamenlijke aangifte met man heb gedaan en dat mìjn geld al binnen is en voor het geld van mijn man is ineens geen rekening nummer bekend bij hun....

OOoooowwwwhhh man!!!! De dagtekening is al zo laat en nu kunnen we dààr weer op wachten, rotbelastingdienst!!!!

7. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

19 apr 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend kreeg vandaag bericht dat zijn rekeningnummer gewijzigd en ingevoerd is, met let op de dagtekening 31 mei.
    Dus die gaat maandag echt wel op hoge poten bellen waar zijn geld blijft.

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nou jaaaa wat belachelijk!! :x

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik heb mijn voorlopige aanslag binnen met dagtekening 22 juni alleen hebben ze geen rekeningnummer :x:x:x

Dus moet weer wachten op een brief en dan weer terug sturen en dan pas wordt binnen 2 weken het geld overgemaakt....

bah...... :x

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hier nog steeds niks gehoord ook geen brief moet ik nu weer bellen? of afwachten:(
    Rekeningnummer is als het goed is bekend bij ze dus dat kan het probleem niet zijn wil mijn centjes:(

11. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij hebben ook nog steeds niks gehoord terwijl het as zondag toch echt 1 juli is.hang nu al 4 min in de wacht bij de belasting telefoon het is druk schijnbaar zijn we toch echt niet de enige die bellen.

12. Ovie83

Ovie83 Bekend lid

9 jun 2012
    573
    0
    16
    Ik heb afgelopen vrijdag ook gebeld, omdat ik nog geen brief heb ontvangen, toen vertelde ze, dat het in behandeling is, maar nog niks mee hadden gedaan, en de vonden ze ook vreemd en nu word uitgezocht wat er mee is.

Ik zou gewoon bellen.

13. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    IK heb het vandaag binnen gekregen, man nog niks gehoord.

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Kan zijn dat je nog niks hebt gehoord. Ik heb ook nog geen brief ontvangen, maar dagtekening staat op 28 juni.

Van mij mag het geld er nu op staan, maar die kans is denk ik heel klein :)

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Ik ben er ook bang voor. Van mij mogen ze het ook al wel storten, maar dagtekening is 29 juni, opelijk storten ze dan ook meteen :D

16. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hier ook dagtekening 29 juni. Hoop ook dat t er dan is... Kan ik ff goed shoppen voor mijzelf. Maar ik las ook een paar bladzijde terug dat iemand ook de dagtekening had en de aangifte verwerkt gaat worden door een ander. Heel apart. Dus hoop niet dat dat hier t geval is

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nou, hahahaa. Ik hoop echt dat we het dan op de dagtekening zelf hebben!
    Wacht nu al 2 maanden smachtend op dat geld, maar deze laatste dagen duren echt wel het langst :)

Pffff. Te erg :)

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik had dit kunnen schrijven, haha. Nog eventjes wachten, geduld hebben ;) haha

19. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hoera, Mijne is binnen!! Nu nog die van mijn man!
    Stond net op rekening, brief nog niet gekregen!

20. cindybaby71

nou hier een brief gehad dat het geld wordt door gestuurd naar belastingdienst oost. ze gaan eerst kijken of er nog iets verrekend moet worden grrrrrrrrrrrrrrrrr
    heb net gebeld en ze konden mij niks vertellen :x ik wordt binnen; let op 10 dagen terug gebeld:$
    pfffffffff is toch niet te geloven zeg k&*^%$T belastingdienst :x:x:x:x

Deel Deze Pagina