Inderdaad we zijn zowiezo fiscale partner hebben ook in hetzelfde programma aangifte gedaan maar krijgen wel 2 bedragen terug. Hoe dat zit dat weet de boekhouder
hier in feb aangefite gedaan, vorig jaar op 23 mei t geld gekregen.. nu nog altijd geen brief en dus ook geen geld.. kan t ook goed gebruiken eigelijk..
als je langer samen woont hoef je nog geen fiscaal partner te zijn. mijn vriend en ik wonen al 7 jaar samen maar zijn geen fiscaal partner
ik vul het altijd via dat online programma in wat je moet downloaden, en als je dan al die stappen invult, zegt het programma vanzelf of je wel of geen fiscaal partner bent en hij zegt bij mij al 5 jaar van niet
o nou ja, voor ons is het sowieso iets gunstiger om fiscaal partner te zijn. Ik zorg altijd dat mijn man 44 euro moet bijbetalen (onder de 45 euro hoef je niet bij te betalen ) en dat ik alles terug krijg. Scheelt toch weer een paar tientjes.
zo doen wij het ook heb nog steeds niks gehoord en bij de belasting staat het nog steeds onder behandeling
heb eind februari door gegeven en nog steeds niks gehoord, heel irri want kan het wel gebruiken hoop dat het deze maand nog komt..........
jipppie, de blauwe envelop werd net bezorgd. Dagtekening 12 mei en het is gisteren gestort ( en staat nu al weer op de spaarreking!!)
ben heel benieuwd of de postbode vandaag de brief komt brengen. gister nog even gekeken en het is 1 feb verstuurd en ook ontvangen bij de belasting..
nu net 2 brieven ontvangen dagtekening van mij was 12 mei en dat was gisteren binnen. Van me vriend 18 mei ben benieuwd nu is de spaar weer goed gevuld haha. wij hebben trouwens pas 20 feb de aangifte gedaan. Volgens mij kijken ze daar niet na
Hier 29feb ingestuurd en nog niks bekend. Moest toch belastingdienst hebben, denk gelijk ff vragen. Jammer...
nou ja ze mogen er tot 1 juli over doen om het uit te betalen... zal wel weer de laatste dagen van juni worden grrr