Ja dat klopt eigenlijk wel Sophiaatje 😂 Heb ik gekeken butterflynova, maar hoor graag van mensen of het klopt zeg maar Een andere site zegt namelijk dat het rond die tijd in Side maar 19 graden is.. Eisen hebben we niet echt. Als het maar niet koud is 😅
Ben vorig jaar in oktober naar Italië geweest, heerlijk weer en het jaar daarvoor naar Australië. Met echt zon zekerheid moet je wat verder weg denk ik. Kan in Europa en vlakbij nogal verschillen.
Italië, Griekenland etc zou ik die tijd in ieder geval niet meer doen. Wij zijn vorig jaar eind september begin oktober naar Griekenland geweest, hebben mooi weer gehad maar er zaten toch al bewolkte dagen tussen en in de avonden was het heel erg fris. Als je in Europa wilt blijven denk ik toch aan de Canarische eilanden en anders moet je het echt buiten Europa zoeken.
De Canarische eilanden inderdaad. Je kunt natuurlijk overal wel eens pech hebben, maar in principe is het daar altijd lekker weer. Het is onze favorite winterbestemming. Tegenwoordig in de voorjaarsvakantie, maar ook al eens in januari en november geweest.
De Antillen! Heerlijk, tussen de 28 - 32 graden. Andere landen in het Caribisch gebied zijn natuurlijk ook goed te doen