hai meiden, mijn auto is total loss, ik zoek een internetpagina waarin ik mijn dagwaarde kan bepalen.. heb verschillende sites geprobeerd, maar ze zeggen allemaal wat anders.. is iemand hier een schade expert of weet welke site echt de juiste dagwaarde geeft
dat is een goeie. Ik heb geen idee, maar ik gok van wel... Maar wat raar dat je dit zelf moet uitzoeken. Bij ons regelde de verzekering dit allemaal
verzekering regelt het ook. maar ik ben benieuwd wat het gaat worden. moet nu toch nieuwe auto aanschaffen.. balen hoor
hallo wij hebben het ook het zelfde maar er gaat meestal ook nog eigen risico vanaf van de dagwaarde onze auto is ook total loss verklaard
balen is het he.. eigenrisico is 135 euro bij ons.. bah wat balen.. had mijn vakantiegeld anders willen besteden.. zie mijn banner
oh dan valt de eigenrisico bij jullie mee ja dat geloof ik best ja dat je je vakantiegeld liever ergens anders aan besteed dat hebben wij ook gaan over 8 weken op vakantie maarja nu deze auto verkopen en dan weer een andere kopen baal er ook van wat voor auto hadden jullie