Hoi dames! Effe spuien..haha..ik werk als docente op het VMBO. Je komt daar natuurlijk heel wat namen tegen..dat maakt de keuze voor een naam (vanwege bepaalde associaties) niet altijd makkelijker. In de zomervakantie liet onze beeb zien dat ze een meisje is..de naam, daar waren we vrij snel over uit; het zou Guusje worden.. Je voelt hem natuurljk al aankomen..na de vakantie kreeg ik een Guusje in de klas..in 6 jaar tijd nog nooit eerder gehad, maar nu, lekker typisch, heb ik haar in de klas. Normaal geen punt, maar het is echt een hele vervelende meid. Bijna iedere les moet ik haar aanspreken, laten afkoelen of wegsturen..grrr..om gek van te worden!! Nu blijft de naam voor ons meisje gewoon Guusje natuurlijk, ik bedoel, die keus was al gemaakt..maar tóch... Toch is het jammer dat je dan een minder leuke ervaring hebt met die naam.. Zo! Dat ben ik effe kwijt!
Ohhhhhwwwww dat begrijp ik helemaal. Ik geloof dat ik de naam alweer van de lijst had gestreept!!! Maar goed,als dit dè naam voor jullie is dan is dat zo.
Tja..dan blijft er zo weinig over...haha..en het scheelt écht dat we de keuze al gemaakt hadden voordat ik er 'eentje' in de klas kreeg..
Jullie Guusje laat straks gewoon zien dat het ook heeeeeeeeele leuke meisjes kunnen zijn Ook hier in het onderwijs...onze jongensnaam was Ruben. Ooit een hele vervelende Ruben. Maar zelfs die kon de naam niet kapotmaken. Ik snap je helemaal, hoor, dat je de naam niet wil veranderen 9al zou ik ook ff balen...). En wie weet, is de vervelende Guusje op een bepaalde manier wel gevleid, en draait ze toch een klein beetje bij...
Hier ook in het onderwijs, vmbo. Heel moeilijk de namen maar wij zijn van de aparte namen dus nu ook weer een naam die ik.nog nooit in de.klas heb gehad. Snap wel zeker wat je bedoeld. Xxx