Daith piercing - migraine

Discussie in 'De lounge' gestart door Espoir, 15 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Iemand hier ervaring mee?

werkt het echt?

2. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Ik heb er eentje ook echt laten zetten bij zo'n kliniek. Was voor mij voor andere dingen maar ook hoofdpijn klachten. Ik heb niet het idee dat het veel geholpen heeft. Ik was al op de.goede weg qua vermoeidheidssyndroom en hoofdpijn klachten maar ik zit wel nog steeds op de goeie weg dus misschien ook wel?
    Ik vond wel het zetten en het uitmeten heel bijzonder, ik voelde toen wel van alles.
    Maar ik moet zeggen dat ik hem nu een jaar heb bijna en de genezing echt slecht vond. Ik heb nu nog vaak dat het pijn doet. En ik kan dus niet meer op die kant liggen. Als ik dat 1 nacht doe krijg ik gelijk weer last en moet ik met zure druppels druppelen paar dagen om het weer rustig te krijgen

Ik vind hem wel erg mooi en voor het idee dat het helpt laat ik hem sowieso zitten :)

3. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    570
    418
    63
    Vrouw
    Hier heeft het niet geholpen, daarnaast stootte mijn lichaam de piercing af.
    Wel laten zetten in een speciale kliniek.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.051
    17.015
    113
    Er zijn best wat topics geweest over dit onderwerp, denk je dat je met de zoekfunctie een hoop ervaringen vinden zal.

5. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Ervaring mee ja. En of het werkt? Voor mij wel heb ik het idee.
    Hoewel dit ook placebo kan zijn natuurlijk.

Hou er wel rekening mee dat plaatsen pijnlijk is maar met nog geen 2 minuten ook klaar is.
    En genezing duurt lang en kan vervelend zijn op momenten omdat het dan weer gevoelig is en dan weer niet. Slapen op het oor waar je hem hebt gekregen kan ook minimaal 6 tot 9 maanden niet.
    Ik heb een reiskussentje waar ik op slaap. Maar ik heb wel meer dan alleen de daith in mijn oor. Ik heb de mijne nu bijna een jaar en pas nu is hij bijna genezen en kan er een ander sieraad in.

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb hem ook in een speciale kliniek laten zetten ivm clusterhoofdpijn. Helaas heeft hij niks gedaan.

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.732
    113
    Nope, heeft helaas niks voor me gedaan. De juiste medicatie vinden heeft veel meer gedaan.

Maar ik vind het wel een toffe piercing en hij was bij mij echt snel genezen. Kon er veel sneller weer op slapen dan op bv mijn helix.

Deel Deze Pagina