Ja, daar is echt moeilijk grip op te krijgen. Ik slik de pil door. Moet eigenlijk 2 strips achter elkaar doorslikken en dan een bij de stopweek 2x een estradiol pleister plakken. Maar dit werkt nog niet naar behoren. Mijn hormonen lijken helemaal van het padje, want werd laatst na 2 weken pilgebruik alweer ongesteld. Echt drama. Moet eigenlijk weer terug naar de gynaecoloog. Maar doe nu nog een poging met een stopweek en de pleisters, zodat ik met genoeg info weer terug kan.
Ik krijg morgen de piercing en ik kijk nu het filmpje. Ik krijg een beetje jeuk van die meditatie muziek op de achtergrond
Piercen zelf ging prima, ontzettend lieve vrouw. Ik merk nu wel hoe vaak ik even leun met mijn hand tegen mijn oor, en het schoonmaken vind ik echt een stuk lastiger dan mijn andere piercings omdat je het slecht kan zien zelf. Ook omdat ik gevoelige oren heb als in oorontstekingen dus zomaar water er langs is niet heel makkelijk en er zitten flink korstjes met bloed aan. Ik merkte met de naaldjes wel wat maar of het nu wat doet? geen idee, ben vooral nu moe van het slechte slapen omdat ik meestal op rechts lig.